• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WLM In-box

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veng, lange tijd niets van mij gehoord. Sorry. Al die tijd bezig geweest met Telfort; zelfs 2x een team vieuw. Vergeefs. Tenslotte heeft een vriend (na lange afwezigheid) het probleem opgelost. Oorzaak: Door de overgang van XMS naar Telfort zijn beide gebruikersnamen en wachtwoorden door elkaar gaan lopen. Het kostte veel moeite om e.e.a. te ontwarren.
Alsnog dank voor je adviezen en moeite.
 
In elk geval fijn dat het opgelost is.
Nu ik nog bij de Ziggo/UPC samensmelting. Gaat echter alleen maar om toegang tot account. Alles werkt verder :)
 
Succes Veng. Ik weet van anderen dat de samensmelting geluidloos verliep. Dus waarom bij jou niet? Helaas is het bij mij toch nog geen 100%. Ik zal je op de hoogte houden.
 
Dus waarom bij jou niet?
Het antwoord is eenvoudig: mijn abo loopt via een zakelijk account. Die database zit geheid niet in hun samensmeltingssoftware verwerkt. Account aanmelden moet ook via een appart telefoonnummer.
Het andere probleem zal ik je besparen :)
 
Veng, ik ben je nog steeds een bericht over de eindoplossing schuldig. Tot een paar weken geleden ben ik bezig geweest. Tenslotte is er een Telfortmonteur langs geweest. Die heeft in de e-mailaccount instellingen een paar vinkjes geplaatst en weggehaald. Opgelost...! Ben ik 3 maanden mee bezig geweest.
Nogmaals dank voor jouw moeite. Onderwerp kan dus gesloten worden.
 
Fijn dat het eindelijk is opgelost. De aanhouder wint.:smile: en soms :frusty:
Ik had gisteren zelf het probleem dat ik Windows niet meer kon updaten. Waarschijnlijk door een rigoureuze opruimactie. Koste me ook weer een volle dag om een image terug te vinden waar het wl nog goed was.
Moraal van dit verhaal: zorg altijd voor enkele goede images van je OS. (en dan bedoel ik niet die herstelopties van Windows zelf)
 
Veng, het heeft lang geduurd. Maar ik ben er eindelijk uit. 3 Maanden mee bezig geweest. Uiteindelijk is er een Telfortmonteur aan te pas gekomen. Die heeft in de instellingen van het e-mailaccount hier en daar een vinkje geplaatst, resp. verwijderd. Vraag me niet welke.
Nogmaals bedankt voor je bijdrage en moeite.

Veng, stom, maar ik zie dat ik een paar dagen geleden al ongeveer hetzelfde heb geplaatst. Beschouw deze reactie maar als ongelezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is je vergeven:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan