• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe weet ik als ik Windows 7 kan installeren op een laptop met Windows Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Heb een laptop, MSI VR705 series, voor genstalleerd met Windows Vista! Heb daarvan geen DVD en de Recovery werkt ook niet meer! Ben dus van plan een Windows 7 dvd aan te kopen maar weet niet als dit toestel het aan kan? Hoe kan ik achterhalen als het mogelijk is Windows 7 te installeren op deze laptop?
 
Bedankt weballey voor uw reactie. Heb inderdaad een key op de laptop maar niet de dvd er van, dus daar zit mijn probleem!
Zal eens, zoals Gollem voorstelt, de "Advisor" installeren en kijken als ik Windows 7 er kan op installeren. Dan koop ik gelijk een legitieme versie van Windows 7 in DVD vorm, geen geklooi meer achteraf! Nu hopen dat deze laptop Windows 7 aanvaard! Bedankt beide...
 
Eventueel kan je overwegen een "dual boot" te maken als je daar ruimte voor hebt, zodat je beide besturingssystemen naast elkaar hebt. Want: kan je bijvoorbeeld je Microsoft office op je Windows 7-versie weer installeren? en misschien nog wel meer software die je gekochte hebt?
Anderzijds kost een goede en betrouwbare 2e hands laptop met W 7 ook bijna niks, en dat spaart je een hoop moeite.Volgens mij kom je voor een 150.-- een heel eind.Zelf heb ik 2 x een 2e hands desktopje gekocht zonder enig probleem, en met garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan