• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Startbalk snelstarten opnieuw instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
33.967
Waarderingsscore
75
Een vriend van me heeft in zijn startbalk bij snel starten allemaal aparte fotootjes zitten. Hoe kan ik die terug naar standaard krijgen zodat enkel Internet Explorer en desktop icoon daar weer staan?

Ccleaner geprobeerd, die heeft die optie niet.
Zie hieronder voor voorbeeld (nodige zaken weggehaald ivm privacy).

ghdsqjgagbl.jpg
 
Klik met rechts op de taakbalk en kies dan voor Werkbalken.
Haal dan het vinkje weg bij die foto-optie.
 
Die foto optie staat er niet tussen. Enkel snelstarten en taalbalk is aangevinkt.
 
Dan de taakbalk ontgrendelen en vanaf de dubbele pijl de begenzer naar rechts schuiven en per foto rechtsklikken en voor unpinnen van de taakbalk kiezen.
Overigens vind ik het maar wat vreemd.
Heeft de ts die foto's zelf in de taakbalk gezet?
 
Sorry voor de late reactie. Dat laatste is geen optie, want daar zitten enkele duizenden snelkoppelingen in.
De gebruiker heeft zelf geen idee hoe die daar gekomen zijn.
 
Bedoel je dat die foto's in de duizenden zijn en als snelkoppeling in de taakbalk staan?
En wat de foto's zelf betreft, zijn dat foto's van jouw vriend zelf of zijn ze onbekend?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan