• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2007 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebakker2

Bekend gezicht
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
174
Waarderingsscore
0
Hallo Allemaal,

Graag wil ik outlook 2007 op een andere pc installeren.
Ik heb een licentie van Office 2007 met Outlook. Die werk ok prima op de PC van m'n vrouw.
Haar PC is nodig aan een frisse install van W7 toe. Nu wil Outlook 2007 op een andere PC hebben om er zeker van te zijn dat de back-up de ik gemaakt heb ook werkelijk terug te zetten is op haar PC.
Nergens kan ik echter Outlook terugvinden de Office 2007 CD.

Wie weet raad.....

Bvd,
Erik Bakker
 
jij heb de licentie ... wel ik heb de installatie bestanden nog ergens staan ...maar weet dat de office 2007 niet meer ondersteund word het is bijgevolg dus ook niet aangeraden om deze blijven te gebruiken ...
indien je evenzeer toch deze installatie bestanden wil gebruiken , wel dan geef je een seintje .



*ik zie juist dat het de installatie bestanden zijn voor de Office 2007 pro Nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Emi,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb Office 2007 voor Thuisgebruik en studenten.
Ik weet niet of dat gaat werken. Kon je vroeger Outlook apart downloaden
bij de Essentials of zo?
Ik weet niet meer hoe ik er aan gekomen ben. OP de CD is niets te vinden.....

Als je denkt dat t werkt houd ik mij aanbevolen voor de betreffende bestanden.
 
ik zou zeggen wie niet waagt ...!
ik ga ze uploaden via wetransfer en zal je de link nadien meedelen .. effe geduld dus .

--- Update ---

hier is de download .... http://we.tl/lfYmM2DPdv
deze is dus te activeren met je eigen licentie ( als dit mogelijk is ! ) de link blijft beperkt geldig en vervalt na 7 dagen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met de licentiesleutel voor Office 2007 voor Thuisgebruik en studenten is het niet mogelijk om Outlook 2007 te activeren, omdat Outlook niet in dat pakket zit.
 
Heel erg bedankt.
Ik ga ermee aan de slag en laat je binnenkort weten
of t gelukt is.

Met vriendelijke groet,
Erik Bakker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan