• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstartprobleem Windows 7 Professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter020

Nieuw lid
Lid geworden
31 mrt 2015
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Bij het opstarten herstart de pc meerdere keren vanzelf. Daarna volgt er een bericht. "Windows kan niet opgestart worden. De recente wijzigingen van software of hardware kunnen een oorzaak zijn." En de volgende keuze:
1. Opstartherstel
2. Windows normaal opstarten.
Wat ik niet kies, start Windows op. De volgende dag krijg ik echter hetzelfde probleem. Een herinstallatie van Windows heeft niet geholpen. Wat kan ik nog doen? Bedankt!
 
dus er zijn opstart problemen en de 2 mogelijkheden heb jij niet genomen ..integendeel kies je dan maar voor een herinstallatie en bemerk je dat ook dit geen oplossing gaf ...raar !
 
dus er zijn opstart problemen en de 2 mogelijkheden heb jij niet genomen ..integendeel kies je dan maar voor een herinstallatie en bemerk je dat ook dit geen oplossing gaf ...raar !
Ik heb alle mogelijkheden genomen. Maar het probleem blijft. Lees aub mijn bericht goed :)
 
wouter020 zei:
je zegt " lees mijn bericht goed "
wel zoals ik deze versta worden er 2mogelijkheden geboden maar neem je geen van beiden ..en dit kan dus niet aangezien je dus zegt wat ik niet kies !
toch geef je aan dat Windows gestart word maar dat je de dag nadien wederom hetzelfde probleem heb ..
tevens geef je ook aan een herinstallatie gedaan te hebben maar blijft het probleem aanwezig ...wat ik dus niet begrijp !
omdat je dus een herinstallatie gedaan heb zou het probleem voorbij moeten zijn !
 
wel zoals ik deze versta worden er 2mogelijkheden geboden maar neem je geen van beiden ..en dit kan dus niet aangezien je dus zegt wat ik niet kies !
toch geef je aan dat Windows gestart word maar dat je de dag nadien wederom hetzelfde probleem heb ..
tevens geef je ook aan een herinstallatie gedaan te hebben maar blijft het probleem aanwezig ...wat ik dus niet begrijp !
omdat je dus een herinstallatie gedaan heb zou het probleem voorbij moeten zijn !

Het verbaast me ook dat het probleem blijft. Voor alle duidelijkheid. Het probleem blijft als ik opstartherstel kies. Het probleem blijft ook als ik "windows normaal opstarten" kies. Het probleem blijft zelfs na een herinstallatie. Wat kan ik doen?
 
wat je kan doen is eens nagaan of de huidige schijf nog gezond is ...
tenminste als je een chkdsk /r krijgt opgestart als administrator .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan