• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 8 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

RVSRVS12

Vaak hier
Lid geworden
29 apr 2013
Berichten
609
Waarderingsscore
0
Hallo,


Ik wil windows 8.1 graag opnieuw installeren op mijn ssd, vanaf mijn usb stick.
Zodra ik aan de setup begin loop ik hier op vast:
IMG_0095.JPG


Wat is er mis?
 
lees in dit topic de berichten #4 - 7 - 9 en 10 en het word je duidelijk ...wat je dient te doen
 
Okay, welke partitie moet ik formatteren?

GOED.JPG
GOED1.JPG
GOED2.JPG
 
je dient eerst op schijf 0 partitie 1 - 2 - 3 - 4 te verwijderen ...
daarna dien je op vernieuwen te klikken en verkrijg je een niet toegewezen volume ...selecteer deze dan en ga verder met het instaleren ..
de huidige indeling die jij dus heb kan dus niet !



merkwaardig dat er eerst gesproken word over station0 en daarna over station1 en dit terwijl ze dezelfde grootte hebben !
ook zie ik bij station 1 een 5de partitie !
**en volgens ik kan zien aan je balk zijn er nog meer station's aanwezig ...
dit is jezelf in problemen brengen ...zorg dat enkel de schijf is aangesloten welke je dus wilt gebruiken om een verse installatie te doen ....anders bestaat er immers de kans dat je opstart partitie op een verkeerde plaats word aangemaakt !

**dus enkel je SSD en je Usb stick mogen aangesloten zijn ...

551adc26aaea8-Ashampoo_Snap_2015.03.31_19h40m03s_006_.png


551adc8eb8cda-Ashampoo_Snap_2015.03.31_19h39m36s_005_.png




je dient dus al de partities te verwijderen ! (indien er meer zijn dan eerder was aangenomen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Owh.. ik had de partities van de ssd verwijderd en daarna op 'vernieuwen' geklikt. Vervolgens ging de installatie gewoon netjes verder op de ssd.

Nu zou ik graag mijn programma's uit (backup) Program Files en Program Files (x86) terug willen zetten in de nieuwe omgeving is dit mogelijk?
 
enkel programma's terug zetten van uit een backup is niet mogelijk !
werd deze backup tevens ook aangemaakt vanaf een HDD kun je deze ook niet op de SSD plaatsen ..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan