• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox kan sommige pagina's niet laden welke IE11 wel kan laden:

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Goede morgen lezer(s),

Sinds afgelopen weekend kan ik een aantal opgeslagen webpagina's in Firefox (de nieuwste versie) niet meer opstarten. Ik krijg dan de melding dat de met SSL beveiligde webpagina niet kan worden gestart (neem contact op met de beheerder bla, bla, bla).

Nu is het zo dat e.a niets met de beheerder van de website te maken heeft aangezien ik de bedoelde pagina's wl zonder problemen in IE11 kan oproepen. m.a.w. Firefox is de boosdoener. Ik heb getracht Firefox te vernieuwen, maar dit is op een algehele "vernieling" uitgelopen zodat ik Firefox nu graag wil verwijderen en daarna opnieuw installeren. Hoe kan ik het beste te werk gaan?

Alvast bedankt

--- Update ---

Onderstaande tekst was de foutmelding:

Beveiligde verbinding mislukt

De verbinding met nbbuitslagen.transfer-solutions.com werd onderbroken tijdens het laden van de pagina.

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vanschagen bedankt, maar ik heb geen windows8 (en dus ook geen perfect uninstaller). In configuratie bij mijn windows7 kan ik Firefox helaas niet vinden. Ik weet niet hoe ik Firefox er veilig geheel vanaf kan gooien.

--- Update ---

Zie in windows7 geen mogelijkheid Firefox te verwijderen, dat is toch wel knap vervelend. Waarom maken ze het zo lastig?

--- Update ---

Inmiddels weet ik wel wat het probleem heeft veroorzaakt (via de website beheerder).

Het is de laatste update van Firefox. Bij de makers van de webpagina's is men druk bezig de zaak op te lossen, maar intussen heb ik mijn Firefox zo verknoeid dat ik deze opnieuw wil installeren (met daarbij de IE11 pagina's gentegreerd).

Kan iemand me uitleggen hoe ik Firefox in zijn geheel in windows-7 verwijder? Daarna kan ik dan weer de laatste Firefox versie installeren.
 
Hartelijk dank voor de gedane moeite vanschagen. Het is me inmiddels gelukt en ik sta op het punt de nieuwste versie opnieuw te installeren. Weet je misschien hoe ik de favorieten uit IE11 mee kan installeren?
 
als je firefox gaat installeren ,krijg je de mogelijkheid van importeren vanuit IE
 
Heb op het internet wel een voorbeeld gezien/gelezen hoe de favorieten uit IE11 kunnen worden meegenomen, maar kennelijk was dit voor een oudere versie van Firefox. De beschrijving stemde niet overeen met dat wat ik te zien kreeg in de nieuwste Firefox.
 
ha, dat is waar ook!

Dank je wel vanschagen :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan