• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstartproblemen Toshiba laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

RBoontje

Nieuw lid
Lid geworden
20 apr 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo mede-forummers,

Ik heb een Toshiba Satellite L350-168, die niet meer op wilt starten. Als ik de laptop aan doe, dan verschijnt er ''Windows foutherstel''. Ik kan dan kiezen uit ''opstartherstel starten'' en ''Windows normaal starten''. Beide opties heb ik al geprobeerd.

Als ik kies voor ''opstartherstel starten'', krijg ik na een x aantal minuten een blauw scherm met een witte tekst, waar onderaan staat: ''Technical information: *** STOP: 0x00008086 (0x00000000,0x00000000,0x00000000,0x00000000)".

Als ik kies voor ''Windows normaal starten'', dan blijf ik een zwart scherm houden met een lopend balkje met daaronder '' Microsoft Corporation''.

Ik ben een leek op computergebied, ben er totaal niet handig mee met dit soort dingen, dus ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen hoe (en of) ik dit kan oplossen.

Groetjes,
Rianne.

--- Update ---

Ik heb overigens al geprobeerd de laptop op te starten in de ''veilige modus'', maar ook hier reageert mijn laptop niet op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan