• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Virus scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

hikmate

Gevestigd lid
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
202
Waarderingsscore
0
Dag iedereen

Kent er iemand een goeie virusscanner die gratis is? Je zou me er goed mee kunnen helpen.

Alvast bedankt
 
Als ik een free gebruik maak ik gebruik van de Avast free. deze moet je wel op je E-mailadres registreren maar daar wordt verder niets mee gedaan voor zover ik weet.
 
Waarom geen AVG? Heb zelf lang met Avast gewerkt maar die begon lastig te doen met opnieuw een key aanvragen en opnieuw aanmelden en zo. AVG doet gewoon z'n werk zoals ik het verwacht van een gratis virusscanner.
 
AVG is redelijk, het gros is beter.
bekijk de link maar die ik in bericht 3 heb gepost.
 
AVG is redelijk, het gros is beter.
bekijk de link maar die ik in bericht 3 heb gepost.

Je hebt helemaal gelijk. Ik hou je link even achter want nu te weinig tijd. AVG gaat er uit en ik installeer zsm een ander. Bedankt!
 
Qihoo 360TSE, of indien je meerdere toeters en bellen wil hebben, 360TS.

In beide moet je na installatie eerst iets regelen.
Zie ook onderstaande afbeelding:



Je klikt dus eerst de lichtgekleurde Avira aan, dan zie daarboven een schuifj staan dat links staat - schuif dat nu naar rechts en Avira zal worden gedownload, geinstalleerd en geupdated.

Daarna klik je op de lichtgekleurde Bitdefender en herhaal je datgene wat voor Avira geldt.


Qihoo heeft dit mijn inziens gedaan om gebruikers de keuze te laten om of n of twee antivirusnegines te nemen.
Voor oudere systemen kan namelijk het gebruik van twee antivirusengines teveel zijn, dan kan gewoon gekozen worden tussen aktivering van Bitdefender of van Avira.
 
Wat is het verschil tussen 360 Internet Security en 360 Total Security?
IK gebruik "360 Internet Security" versie 5, maar waarom update ie zichzelf niet naar "360 Total Security" versie 6 als dat een opvolger is?
Als ik op "Update" druk, geeft ie aan dat het up to date is.
 
Die versie wordt nog wat betreft de engines geupdated maar is niet meer als download te verkrijgen.

Ik zelf gebruik nu 360 TSE in mijn Windows, met zowel Bitdefender als ook Avira geaktiveerd.
 
Bedankt voor je antwoord! Deze heeft zowel Bitdefender als QVMII engine geaktiveerd.
___Dus ik kan beter deze verwijderen en 360TSE installeren?
Heb je daar toevallig een link van?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatste vraag: Overschrijft deze setup mijn huidige "360 Internet Security" installatie, of moet ik die eerst handmatig verwijderen?
 
Verwijderen via StartConfiguratieschermProgramma's en onderdelen

Qihoo 360IS verwijdert zichzelf overigens heel netjes geheel in n keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan