• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Antivirus op Tablet Samsung galaxy tabpro 12.2 SM-T900 4.4.2 Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Een kennis (van het type wel kopen, maar gn idee) heeft een Tablet Samsung galaxy tabpro 12.2 SM-T900 4.4.2 Android,
en vraagt zich af of daar toch een antivirusprogramma op genstalleerd moet worden.Zelf heb ik er (ook) geen verstand van, want ik heb zo'n ding niet , en een zoektocht op internet gaf wat oude hits van jren terug. De vraag is dus: moet zij toch een antivirusprogramma installeren. Ik zag iets van AVG voor Android voorbij komen.

--- Update ---

Kennelijk vonden de 44 lezers tot nu toe ook dat dit de verkeerde vraag op de verkeerde plaats is. Ik dacht dat het tamelijk eenvoudig te beantwoorden was. Misschien stel ik de vraag nog eens bij virussen en veiligheid.
 
Antivirus op Tablet Samsung galaxy tabpro 12.2 SM-T900 4.4.2 Android

Eerder al had ik deze vraag gepost bij Smartphones en tablets, maar daar komt geen enkele reactie. Ik probeer het hier nog eens:
Een kennis heeft een Tablet Samsung Galaxy tabpro 12.2 SM-T900 4.4.2 Android,
en vraagt zich af of daar toch een antivirusprogramma op genstalleerd moet worden.Zelf heb ik daar (ook) geen verstand van, want ik heb zo'n ding niet , en een zoektocht op internet gaf wat oude hits van jren terug. De vraag is dus: moet zij toch een antivirusprogramma installeren. Tot nu toe las ik alleen iets over Avast op https://www.avast.com/nl-nl/free-mobile-security
(of valt dit onder de verfoeide dubbelposts?..)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mea culpa..
Heb de gegevens doorgestuurd naar de gelukkige eigenaar.
Die "zal het gaan bestuderen". Zoals de Engelsen wel eens zeggen " it's like your son in law: you always hope for the best".
hartelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan