• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10, build 10049

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Momenteel heb ik "build 10049" op een (oude) pc genstalleerd: alles bij wijze van oefening. Inmiddels is er ook een "build 10061". Normaal komen die met updates mee, maar nu kan ik dat nergens vinden, ook op internet niet. Wl dat dat er een ISO is, maar dan moet ik alles opnieuw de- en installeren.
 
Als ik de updates (nog eens) laat controleren komt er een mededeling dat alles bij de tijd is, en geen nieuwe updates te installeren zijn.
Recent heb ik wel ongeveer zoals op het filmpjes die 10049 voor elkaar gekregen.
 
Enkel de engelse versie is nu beschikbaar, heb je een vorige NL installatie dan kan ie nog niet updaten (taalwisselfout). Dus, nog even afwachten op de NL-iso.
 
Dat kan kloppen: mijn broer heeft nl. een Engelse versie, en ik een Nederlandse. En hij had 'm wel..
 
Hier is ie via de windows update al aan 't binnenlopen.
 
Eindelijk heb ik vandaag dan die 10061 (Engelse versie) op die "oude pc", is er al weer wat nieuws. Daar staat bij updates:"it may take up to a day to detect new updates after settings changes".
Ook viel het mij op dat er geen I.E. meer mee kwam met de installatie. Dus een F.F.exe met andere pc opgehaald.

--- Update ---

5 uren later: inmiddels de Iso van build 10074 opgehaald. Daar kon ik wel een NL-versie mee installeren (gewoon met R-klik..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan