• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Taalinstelling in google

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo, ik zit hier met een beetje "ambetant" probleempje, als ik google open (bijlage) staat hij in het Engels en krijg ik de keuze om ook de taal om te zetten in het Nederlands, ik moet dus steeds aangeven dat google in het Nederlands moet zijn en dat doe hij ook maar hoe moet ik instellen dat google standaard in het Nederlands staat? heb al gezocht bij het tandwieltje rechtsboven in de hoek maar kom er niet uit, ik weet ook niet meer sinds wanneer zich dit voordoet maar geruime tijd geleden opende google standaard in het Nederlands.
Iemand die hier een oplossing voor kent?

Groeten,
catmen
 

Bijlagen

  • google.JPG
    google.JPG
    27,4 KB · Weergaven: 24
Mogelijk moet je inloggen om je instellingen te bewaren.
Mogelijk wist ook bepaalde software op je pc de benodigde cookies.
 
Ik ben ingelogd hoor, althans als ik google open (niet google chroom dat heb ik niet)staat rechts bovenaan naast het tandwieltje mijn E-mail adres als ik ingelogd ben en naar mijn account ga en daar kijk naar de gegevens staat daar als taal Nederlands ingevuld, mogelijk is de taal veranderd door de installatie van software (de laatste was adobe illustrator) het is geen onoverkomelijk probleem maar als het eenvoudig kan aangepast worden weet ik het graag maar heb nog niet gevonden hoe :-(
catmen

--- Update ---

Heb een nieuw paswoord ingegeven, heb browser geschiedenis gewist (en dus ook coockies) en mijn browser start nu terug op in het Nederlands, ik heb dit (de taal) niet moeten instellen, het wissen zal het in orde gebracht hebben anders weet ik het niet. Toch bedank voor de reactie.
catmen
 
Welk besturingssysteem?
Heb je soms de Engelstalige versie genstalleerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan