• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

upgrade windows vista home premium naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

wwjj

Nieuw lid
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Kan iemand mij vertellen hoe ik nog aan een upgrade van vista naar windows 7 kom. Ik wil wel graag
mijn oude bestanden bewaren en dus geen "schone installatie". Ik heb de windows upgrade advisor
al gedaan en mijn PC is er geschikt voor.

Groeten WWJJ
 
indien jij dus een Windows 7 dvd aankoopt heb je zo wie zo de mogelijkheid te kiezen voor een verse installatie of een upgrade ...
het enige verschil is dat je voor de verse installatie dient op te starten van af de Windows 7 dvd .
wil je de upgrade doen dan start je gewoon de Vista op en plaats je de Windows 7 dvd in de drive en vervolgens start je de upgrade op .
 
Heb je geen aparte data partitie waarop je jouw persoonlijke data kan zetten?
Want upgrade vanuit Vista naar Windows 7 - dan draait Windows 7 op de NTSF versie van Vista en die is minder efficint dan de NTFS versie van Windows 7.
 
Hallo Abraham 54,

Excuus voor mijn late reactie. Ik bezoek mijn G-mail account niet regelmatig. Ik moet nog wel uitzoeken of er een aparte data partitie op mijn harde schijf is.
Nog bedankt voor je advies.

Groeten, William

--- Update ---

Hallo Emi,

Excuus voor mijn late reactie. Ik bezoek mijn G-mail account niet regelmatig.
Bedankt.

Groeten, William
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan