• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hybride harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

sidboy55555

Gevestigd lid
Lid geworden
27 sep 2014
Berichten
495
Waarderingsscore
0
Hoi, ik ben opzoek naar een hybride harde schijf, het lieft met 1tb opslag (hdd)

- sidboy55555
 
Misschien overbodig voor jou, maar hier wat info over hybride harde schijven: http://computerworld.nl/it-beheer/75868-wat-is-een-hybride-harde-schijf.
Hoe groter het SSD-deel is van die hybride harde schijf, des te groter zal de snelheidswinst zijn.

Je vermeldt niet of je die hybride harde schijf nodig hebt voor een laptop (2,5 inch) of voor een desktop pc (3,5 inch).
Wanneer het om een desktop pc gaat, heb je meer ruimte en zou ik zelf liever kiezen voor een aparte SSD (waarop je Windows en de programma's installeert) plus een traditionele harde schijf voor je persoonlijke data.

En ben je op zoek naar een nieuwe hybride harde schijf of naar een tweedehands exemplaar? Oudere hybride harde schijven hebben vaak maar een kleine SSD.
 
Ik had een 3.5 inch nodig en ik dacht dat ze allemaal standaard 8gb ssd hadden, maar ik heb er geen meer nodig maar toch bedankt,
graag topic sluiten.

- sidboy55555
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan