• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Desktop indexering programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

vochtboer

Gevestigd lid
Lid geworden
1 sep 2008
Berichten
216
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een indexerings programma, echter zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik ben uitgekomen bij Copernic, echter gaat de free versie tot 75000 bestanden.

Welk programma zou ik kunnen gebruiken op aanraden? Alvast bedankt, mijn dank is groot.
 
Dank je wel Abraham, ik heb het programma gedownload en idd erg snel. Geweldig!!
 
Werk zoiets vergelijkbaar (en sneller en beter) dan de ingebouwde zoekfunctie van Windows?

Dus duizenden PDF bestanden in een map, en snel vinden wat je zoekt?
Zijn er ook zoek progjes die in PDF bestanden zoeken?
 
Gewoon uitproberen....
Nooit geprobeerd is altijd misgeschoten.
 
Ik wil voorkomen dat ik op meerdere topics vragen stel, maar in een andere topic gaf ik aan dat ik in het verleden zo was. Heerlijk!! Lekker nieuwe dingetjes uitproberen. Maar ik kwam erachter als ik veel installeerde en verwijderde dat de PC binnen een mum van tijd heel erg snel traag werd. Geen idee waar dat door kwam.

Zijn hiervoor oplossingen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan