• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

graag email ontvangen als ik mee doe met een discussie

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Hoewel ik volgens Abraham 54 alles goed aangevinkt heb in mijn instellingen krijg ik van de discussies waar ik aan mee doe geen bericht. merkwaardigerwijs wel van de priv-berichten op mijn email. Hierdoor mis ik vaak het verloop van de discussie of de adviezen als ik te laat inlog. Hoe kan ik dat veranderen? Soms maak ik dan een snelkoppeling om er rechtstreeks in te komen.
m.v.g.
Najsnarf

--- Update ---

Inmiddels heb ik op advies van A54 mijn emailadres gewijzigd in het officile (dus niet een afgeleid alias). Misschien dat dit helpt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Soms mis ik ook berichten. Meestal herstelt zich dat. Ik weet echter niet of dit aan een bepaald bericht ligt.
 
Maar nu staat er op een gele achtergrond: "BEVESTIG JE ACCOUNT!
Je hebt je geregistreerd bij Nationaal Computer Forum, maar je hebt je account nog niet bevestigd. Na je registratie heb je een e-mail ontvangen met daarin een link waarop je dient te klikken. Daarmee rond je je registratie af en kun je gebruik maken van alle opties op deze website."
als ik NCF open. Hoe ik dat verhelpen moet zou ik zo niet weten.
 
Het feit dat je kunt posten geeft aan dat je geregistreerd bent en dat het dus niet bij jou ligt. Dit zal bij NCF opgelost moeten worden, lijkt me.
Ik zie idd wel dat er bij jouw profiel staat dat je je registratie nog moet bevestigen. Vraag is dan welke registratie. Toch vreemd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt mijn inziens dat de forum software of in de war is o dat er is gerommeld (malware misschien);
de versienummering van dit forum geeft in ieder geval dat de update naar 4.2.2 nog steeds gebeuren moet.
 
Als ik in het forum inlog: geen gele balk met die mededeling; als ik een P.B. naar iemand verstuur: wl die gele balk dat ik mijn account moet bevestigen. Zou dit nog gelezen worden door de web-master? Of bij wie kan ik om raad vragen.
 
Even geduld hebben wat betreft YdieresisS of dat Wilhelm langskomt.
 
Ik maak maar snelkoppelingen van alle lopende draadjes: alvast hartelijk dank.
 
Helaas heeft het PB nog niet geholpen.De hyperlinks zijn nog steeds nodig!
 
Helaas heeft het PB nog niet geholpen.De hyperlinks zijn nog steeds nodig!

Blijkbaar is er tijdens de registratie (of later) iets misgegaan. Het account stond nog steeds op 'niet geregistreerd'. Ik heb dit aangepast, hopelijk lost dit de problemen op.

Mocht dit niet het geval zijn, laat het me dan even weten.
 
Op voorstel van A54 meld ik hier dat ik nog steeds geen enkel email-bericht krijg na een nieuwe post in het Forum. Bij de PB's gaat er iets knipperen bovenaan, maar voor de gewone draadjes moet ik steeds een snelkoppeling maken en verder zoeken. Dat ga ik nu ook hier doen, aangezien mijn laatste post 20 mei was (#10) en ik maar weer eens ging kijken hier. De dikke gele balk die ik lange tijd zag dat ik me moest registreren is inmiddels wel verdwenen. Ik hoop dat het nu eindelijk eens goed komt
 
Zijn er ook andere leden die het probleem hebben, dat na abonneren op discussies zij geen e-mail ontvangen wanneer een nieuw bericht wordt gepost.
 
Er wordt binnenkort aan gewerkt door Wilhelm, even afwachten dus.
 
@ Abraham54: Enkele maanden terug is me dat bij enkele discussie overkomen. Nu merk ik geen problemen meer.
 
e-mail ontvangen

Ontvang nooit geen e-mail als er een bericht op mijn antwoord is gegeven.
 
En - je wordt er verdrietig van - moet ik iedere keer opnieuw inloggen, d.w.z. bevestigen. Als te ongeduldig ben moet ik 15 ' op het strafbankje.
 
En - je wordt er verdrietig van - moet ik iedere keer opnieuw inloggen, d.w.z. bevestigen. Als te ongeduldig ben moet ik 15 ' op het strafbankje.

Heb al gehad dat ik 2x ingelogd zou zijn en nog maar 3x over had. Dit terwijl ik voor de 1e keer inlogde.
 
En - je wordt er verdrietig van - moet ik iedere keer opnieuw inloggen, d.w.z. bevestigen. Als te ongeduldig ben moet ik 15 ' op het strafbankje.

Hoe bedoelt u dit precies? Moet u iedere keer als u het NCF bezoekt opnieuw inloggen, of gebeurt dit ook tijdens een browser-sessie?
 
Moet iedere keer inloggen.
Soms als ik even naar een andere pagina ga, ben ik uitgelogd.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan