• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

6 maandenlang Bitdefender Internet Security gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Heel leuke aanbieding:

Indien jij het Bitdefender Adware Removal Tool for Windows gebruikt, krijg je na de scan de mogelijkheid om
Bitdender Internet Security 2015 6 maanden lang gratis te gebruiken.

Het remvoval tool heeft een viertal minuten nodig om de scan te doen.

Bitdefender-Adware-Removal-Tool-for-Windows.jpg



Is de scan gereed, dan krijg je onderstaande venster:

Bitdefender-Adware-Removal-Tool-for-Windows-8.jpg


Door te klikken op de groen knop "take the offer" kom je op een nieuwe pagina, waar je jouw e-maladres ingeeft en een niet al te lastige captcha invult.

Daarna krijg je de melding dat de licentie jou is toegestuurd.
In het e-mailbericht staat ook dat je binnen 5 dagen tot aktie moet overgaan.

De Nederlandse versie van Bitdefender Internet Security 2015 kan je hier downloaden: http://www.bitdefender.nl/Downloads/
 
Hallo Abraham54

Ik heb dat zo gedaan nu.
Maar ik krijg de licentie in mijn email ( outlook.com )
als ongewenst binnen.
Wat nu.
 
Daar zit een map bij van ongewenst.
Ik kan hem wel aanklikken, en dan aanmerken van veilig.
Dan komt hij gewoon in de postvak terecht van de betreffende mail account.
( Heb er 5 email account erin zitten. ) Programma werkt uitstekend.
Oke,dan merk ik het aan,dat het veilig is.
 
Ik heb vorig jaar de 6 maanden uitgeprobeert, dit beviel mijn zo goed dat ik nu een 2 jaren licentie heb gekocht, ik had voorheen avg, maar bitdefender scoort
voor mij veel beter
 
Hoi aarie, AVG is nu eenmaal "grijze' middelmaat en Bitdefender behoort tot de Top!
Zelf had ik in het verleden grote problemen ermee, omdat mijn Firefox na de Bitdefender beveilings add-ons op geen mogelijk meer kon opstarten.
Maar nu, crescendo.
 
Hoi aarie, AVG is nu eenmaal "grijze' middelmaat en Bitdefender behoort tot de Top!
Zelf had ik in het verleden grote problemen ermee, omdat mijn Firefox na de Bitdefender beveilings add-ons op geen mogelijk meer kon opstarten.
Maar nu, crescendo.

Hallo abraham, ja daar zelf nu ook achter, avg heb ik van huis uit altijd gebruikt, daardoor dacht ik dat dit een goed product was, maar de gratis qihoo 360 scoort nog beter als avg. avg komt er bij mij niet meer in :biggrin:
 
Qihoo 360, da's een interessant en tevens controversieel onderwerp. Een leuke review voor jou. :wink:
 
Qihoo 360, da's een interessant en tevens controversieel onderwerp. Een leuke review voor jou. :wink:

dit is voor mij niet van toepassing, maar dan nog. het is nog altijd een betere bescherming dan avg. en over informatie achterhalen, iedereen met een android telefoon, gebruikt dan iets van google en die kan dit ook goed. en dan nog niet gesproken over de vele apps uit de app store, moet je kijken wat die voor informatie willen weten
 
Heb de aanbieding van Bitdefender weer verwijderd, reden
ik vind dat stomme rot engels maar niets.
Gewoon weer Avira opgezet.
En dat kun je gewoon volgen.
 
Ik heb in mijn bericht de link naar de Nederlandse versie gezet - waar heb jij dan die Engelstalige versie vandaan - misschien via de e-mail link gedownload?
 
Goedemorgen
De engelse heb ik gekregen via de mail,toen ik de 6 maand licentie kreeg.

En die link dat jij er bij had gezet,dan krijg je de 30 dagen trial.
Of ik moet daar iets fout gedaan hebben.
 
Je geeft in die NL proefversie de licentie in die jij in de betreffende mail hebt staan en dan heb je de 6 maanden versie!
Weliswaar den je ook bij die download je e-mailadres enz. in te geven, maar dat doet verder niet ter zake.
 
Hoi abraham54

Oke, en bedankt.
Het is me gelukt,tis nu in het nederlands.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan