• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

andere gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

hela

Gevestigd lid
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
224
Waarderingsscore
0
hallo.
probleem :weet het wachtwoord ,van andere gebruiker niet meer.
wat nu???
help!!
hela.
 
Welke Windows versie gebruik je?
Als het windows 8 is, gaat het dan om een lokaal (offline account) of om een hotmail / outlook / livemail account...

kortom, graag iets meer infromatie :)
 
hoi
het is win 7
waar ik normaal mee opstart heet administrator.dat werkt.
wat niet werkt heet gebruiker. met of zonder wachtwoord.
wat ook werk heet gast.
fr gr hela

--- Update ---

hoi
ter informatie ik krijg de melding:de service group police client,verhinderd het aan melden.
gr hela
 
Oke, dit maakt het verhaal al iets duidelijker.

De melding die je krijgt verwijst naar een corrupt user profile (ntuser.dat).

Wat je het best kan doen is een nieuw gebruikers account aanmaken en daarna de bestanden kopieren tussen beide accounts en dat het oude account verwijderen. dit kan je doen volgens de volgende procedure:

Als u een nieuw gebruikersprofiel wilt maken, moet u eerst een nieuw gebruikersaccount maken. Er wordt dan tegelijk met het nieuwe account ook een profiel gemaakt.

Open Gebruikersaccounts door achtereenvolgens te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start, Configuratiescherm, Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht en Gebruikersaccounts.

Klik op Een andere account beheren. Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.

Klik op Een nieuwe account maken.

Typ de gewenste naam voor de gebruikersaccount, klik op een accounttype en klik op Account maken.


Bestanden naar het nieuwe gebruikersprofiel kopiren

Nadat u het profiel hebt gemaakt, kunt u de bestanden uit het bestaande profiel naar het nieuwe profiel kopiren. Voor deze stap hebt u, het nieuwe account meegerekend, minimaal drie gebruikersaccounts op de computer nodig.

Meld u aan met een ander account dan het nieuwe account dat u zojuist hebt gemaakt of met het account waarvan u de bestanden wilt kopiren.

Open de map Mijn documenten door te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start en vervolgens op Computer. Dubbelklik op de harde schijf waarop Windows is genstalleerd (meestal is dit het C-station), dubbelklik op Gebruikers, dubbelklik op de map met de naam van uw account en dubbelklik vervolgens op Mijn documenten.

Klik op Mapopties in het menu Extra.

Druk op Alt als u het menu Extra niet ziet.

Klik op het tabblad Weergave en klik op Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

Klik ter bevestiging op Ja in het dialoogvenster Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen en klik vervolgens op OK.

Ga naar de map C:\Gebruikers\oude_gebruikersnaam. Daarbij is C het station waarop Windows is genstalleerd en oude_gebruikersnaam de naam van het profiel waarvan u de bestanden wilt kopiren.

Selecteer alle bestanden en mappen in deze map, behalve de volgende:

Ntuser.dat

Ntuser.dat.log

Ntuser.ini

Klik op Kopiren in het menu Bewerken.

Druk op Alt als u het menu Bewerken niet ziet.

Ga naar de map C:\Gebruikers\nieuwe_gebruikersnaam. Daarbij is C het station waarop Windows is genstalleerd en nieuwe_gebruikersnaam de naam van het nieuwe profiel dat u hebt gemaakt.

Klik in het menu Bewerken en klik vervolgens op Plakken.

Druk op Alt als u het menu Bewerken niet ziet.

Meld u af en meld u vervolgens aan met het nieuwe gebruikersaccount.

Als u e-mailberichten in een e-mailprogramma hebt, moet u de berichten en adressen uit dit programma naar het nieuwe gebruikersprofiel kopiren voordat u het oude profiel verwijdert. Verwijder het oude profiel pas als u zeker weet dat alles goed werkt.


laat even weten of het lukt op deze manier
 
hallo
mijn probleem is nog niet opgelost.maar ik heb een paar dagen geleden .drie reeksen van getallen naar windows7 of naar ?? gekopieerd en naar mijn back up
schijf .mischien stom,!!!!!terug kopieeren??
hela
 
kan je proberen, maar als je mijn handleiding nauwkeurig volgt moet dit je probleem oplossen.
 
Hallo.
Sorry verkeerd
Groetjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo
ik ga weer verder met mijn probleem.ik denk dat ik het op kan lossen.een vraagje daar staat ganaar de map c:\gebruikers\oude

hoi
nog een klein vraagje ,daar staat ga naar de map c:\gebruikersnaam enz .enz. moet ik dat intikken in het in het zoek vak.??
gr hela




-
 
hoi
probleem is opgelost.
vriendelijk dank voor alle moeite.
groet hela.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan