• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 komt er aan op 29 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emi

NCF Goeroe
Lid geworden
18 sep 2012
Berichten
27.783
Waarderingsscore
229
deze morgen toen ik de desktop Win8.1 opstartte
viel het me niet direct op maar je ziet in de taakbalk rechts een Windows logo staan .
toen ik er mijn crusor opzette gaf deze direct aan dat het hier om de upgrade gaat Windows 10
en dit terwijl er via de updates zelf niets vermeld word !

556be7f853b30-Ashampoo_Snap_2015.06.01_07h02m37s_003_.png
 
Re: Windows 10 is uit !!!

dus ze duwen het gewoon door je strot ~:D
 
Re: Windows 10 is uit !!!

inderdaad betreft het hier om een reservering te gaan ... dit heb ik dan ook gedaan .
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Hier het zelfde op mijn 2 pc's. Reservering gedaan.
 
Re: Windows 10 is uit !!!

ik hoef het niet ,ik heb bv een scoop op usb ,die enkel win 7 driver en software heeft.
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Hier op beiden laptops ( een met windows 7 ander met 8.1 pro) nog een melding gehad
 
Re: Windows 10 is uit !!!

alle vragen aangaande Windows 10 worden hier beantwoord .... Windows 10 - Veelgestelde vragen & tips - Microsoft

tevens indien je je al gereserveerd heb voor de Windows 10 en je opent je update pagina om handmatig te gaan zoeken naar updates !
dan zie je daar het volgende vermeld !

556c5fa3d1c63-Ashampoo_Snap_2015.06.01_15h33m31s_002_.png
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Bij de windows 7 laptop heb ik nu ook die melding gekregen, bij de windows 8.1 pro met media center
laptop nog niet, maar ik heb begrepen dat je de melding pas krijgt als je windows versie er helemaal geschikt voor is, ik weet dus niet of het door de pro versie komt dat ik daar nog niet die melding ontvangen heb.
De media center komt trouwens in windows 10 geheel te vervallen
 
Re: Windows 10 is uit !!!

ik gebruik ook de Win8.1 pro
de vraag is is jouw Windows up2date ...
de laatste tijd werden er vele optionele updates uitgebracht voor de Win8.1 (wellicht ook voor de andere versies ) en deze hebben eigenlijk het nut om je systeem voor te bereiden op Windows10 ( m.a.w. is jouw systeem up2date !)

--- Update ---

wat betreft de media center heb ik nog een losse code die ik kan gebruiken ...en anders de alternatief De VLC Player
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Op mijn Windows 8.1 Pro 32-bits desktop pc heb ik Windows 10 gereserveerd. Wanneer ik nu naar Windows Update ga, zie ik echter niet wat Emi te zien krijgt in post #9. Dus geen melding: "Windows 10-upgrade gereserveerd".
Wanneer ik echter in het systeemvak met de rechter muisknop klik op de knop Windows 10 downloaden, en daarna op Upgradestatus controleren, dan krijg ik een venster waarin staat:
Klaar
Je hoeft verder niks meer te doen. Je krijgt een melding op je pc of tablet zodra Windows 10 er voor jou is.
Op mijn Windows 7 Home Premium 64-bits desktop pc heb ik het pictogram Windows 10 downloaden verborgen. Op die pc wil ik dus echt voorlopig doorgaan met Windows 7. Microsoft biedt immers nog zo'n 5 jaar updates voor dat besturingssysteem.

Dan heb ik nog een supertraag netbook, dat draait op Windows 7 Starter. Daarop zag ik nog geen pictogram Windows 10 downloaden in het systeemvak. Het bleek dat er na 29 april geen updates genstalleerd waren. Ook waren er geen updates beschikbaar. Hum, jammer, want juist op dat netbook wil ik best gaan werken met Windows 10. Eerst maar eens Windows Update repareren op dat netbook...
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Ja mijn windows is geheel up2date . GWX.exe staat ook op mijn laptop en is met kb3035583 binnen gekomen.
Ik maak me er niet sappel over dat ik op de 8.1 pro laptop de melding nog niet heb. Oorzaak kan ook zijn door een voor windows 10 ern nog missende driver is mb.t. de windows 8.1 laptop.

Windows 10 verschijnt pas 29-7-2015 en aangezien ik de windows 8.1 toendertijd via microsoft middels een speciale aanbieding gekocht heb komt het wel goed.

Verder media center verdwijnt dus geheel uit windows 10 ik heb ook zo n losse code maar media center wordt dus totaal niet meer ondersteund en daar krijg je nog een melding over zodra je daadwerkelijk windows 10 gaat installeren
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Geldt de gratis update ook voor de vooraf geinstalleerde win 7 versies vanaf fabrikant?

Gr.
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Ok! Dank voor je reactie.

Vr.gr
 
Re: Windows 10 is uit !!!

ook ik heb de reservering gedaan maar ook hier in de windows updatevenster geen melding zoals bij Emi in post 9
 
Re: Windows 10 is uit !!!

Ik heb de melding nu ook binnnen gekregen op mijn windows 8.1 pro laptop.
Ik heb hem kunnen reserveren, wel apart heb geen e mail adres ophoeven geven en ook ik krijg bij windows update niet het scherm zoals Emi hier vermelde.
 
Re: Windows 10 is uit !!!

dus ze duwen het gewoon door je strot ~:D

Zo voelt het ook aan, ja. En, zo is het ook: niets meer of niets minder.

Ik was dan ook niet echt gecharmeerd toen dat ongevraagde icoontje plotsklaps opdook: het werd meteen een ongewenst icoontje. Ik bepaal zelf wel welke icoontjes ik wil zien.

Een ongewenst icoontje dus, met een aanbieding die ik ook niet wens. Weg ermee !

Het verwijderen van update KB3035583 lost dit "ongemakje" op.

Wanneer KB3035583 nadien nog wordt aangeboden kan je hem verbergen (rechtsklik op de aangeboden update) en je bent er vanaf. :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan