• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 installeren gefaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KylianW

Nieuw lid
Lid geworden
3 jun 2015
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Ik heb een maandje terug Windows 10 Technical Preview genstalleerd op een USB stick. Ik heb een apart programma gebruikt voor het 'branden' van de installatie bestanden naar de USB maar wanneer ik de laptop opstart en in de BIOS de USB als eerste laat starten zodat Windows 10 kan installeren, dan start het netjes op zoals het hoort en dan doet hij de 3 eerste onderdelen netjes installeren maar zodra de 3de klaar is geeft hij een ERROR aan. Dat de installatie de laptop niet kon voorbereiden op een herstart. Ik snap dit niet en ben echt verbaast.

Wat ik dus gedaan heb, ik heb een Windows XP installatie CD gepakt en ik heb die erop proberen te zetten zodat ik het een of ander kon herstellen maar daar geeft hij nadat de disc alles is aan 't uitpakken een blauw beeld met witte letters dat zegt dat ik de laptop opnieuw moet opstarten. Ik snap hier helemaal niks meer van.

Zou iemand mij kunnen uitleggen wat fout is gegaan en hoe ik de laptop helemaal naar dr fabrieksinstellingen krijg of helemaal zonder gewoon een enkele OS erop.

Dankjulliewel voor de aandacht. Hopelijk kan iemand mij helpen!

M.v.g Kylian.
 
wil je deze terug naar de fabrieksinstellingen zetten dien je ons eerst eens te melden wat het merk /nummer is van deze laptop..
en hopelijk staat de recovery partitie er nog op ..

welk programma heb jij gebruikt om deze stick aan te maken !
 
wil je deze terug naar de fabrieksinstellingen zetten dien je ons eerst eens te melden wat het merk /nummer is van deze laptop..
en hopelijk staat de recovery partitie er nog op ..

welk programma heb jij gebruikt om deze stick aan te maken !
De laptop is van HP, HP 650
 
dit is dus een HP probook 650 maar welke nummer heeft deze dan mee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan