• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik heb ICONIA ONE 7 gekocht maar e mail kan ik niet goed instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AADDEKKER

Gevestigd lid
Lid geworden
9 apr 2012
Berichten
221
Waarderingsscore
0
Kan mijn e mail niet goed installeren,weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Goed instellen is de oplossing.
 
Deze informatie zegt net zoveel als: hij doet het niet.
Dan kun je wat flauwe antwoorden verwachten waar je niets mee kan.

Ben je een e-mail client aan het installeren of gebruik je webmail, krijg je je mail niet opgehaald of verstuurd, wat zijn de foutmeldingen?
 
gmail doet het niet,wachtwoord heb ik niet.Google doet het ook niet.Wat kan ik daar aan doen.Wel zie ik met instellingen dat account niet staat aan geklijkt,wel
Account van mijn pc staat aan gevinkt.Hoe kan ik dat oplossen/
 
<gmail doet het niet,wachtwoord heb ik niet.>

Betekend dit dat je je <email-account>@gmail.com wel hebt maar het wachtwoord kwijt bent.

<Google doet het ook niet.>
Geen idee wat je daar mee bedoelt.

<Wel zie ik met instellingen dat account niet staat aan geklijkt,wel
Account van mijn pc staat aan gevinkt.>
Waar bekijk je dit? Ook hier is geen chocola van te maken.

Wat heldere informatie zou fijn zijn, met deze warrige informatie zul je zo nooit geholpen kunnen worden.
 
In instellingen hebt ik dat gezien bij mijn google account. Account van mijn pc is xxxxxxx at gmail.com. Dat staat groen en het account op mijn tablet staat donker van yyyyyyy at gmail.com.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aad, ik heb je tekst hier en daar aangepast.
Zet nooit je e-mailadres(sen) op een website. Dat is vragen om ladingen spam!

Daarnaast heb ik de tekst leesbaar gemaakt.
Je zegt in feite dat het e-mailadres van Gmail op je pc anders is dan op je tablet. Heb jij 2 e-mailadressen bij Google, of maar 1?
Als Gmail goed werkt op je pc, dan moet je dezelfde instellingen die op je pc staan, ook zo invoeren op je tablet. Dus ook hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruiken op je tablet.
 
Aad, ik heb je tekst hier en daar aangepast.
Zet nooit je e-mailadres(sen) op een website. Dat is vragen om ladingen spam!

Daarnaast heb ik de tekst leesbaar gemaakt.
Je zegt in feite dat het e-mailadres van Gmail op je pc anders is dan op je tablet. Heb jij 2 e-mailadressen bij Google, of maar 1?
Als Gmail goed werkt op je pc, dan moet je dezelfde instellingen die op je pc staan, ook zo invoeren op je tablet. Dus ook hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruiken op je tablet.

Het is door media markt opgelost dus nog bedankt en over sluitenb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan