• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Alternatief van WirelessMon (Windows) voor een Android Tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

smikkelsmurf

Bekend gezicht
Lid geworden
3 mrt 2013
Berichten
135
Waarderingsscore
0
Ik heb een programmatje geinstalleerd dat heet WirelessMon.exe versie 4.
Heel leuke software.
Het kan de sterktes van alle WIFI-signalen vast leggen inclusief de GPS coordinaten die dan op een map zichtbaar worden.
Die map kan je zelf invoeren (tekening van het pand / of wijkmap)
Maar het is een .exe voor windows
Ik kan niet met de Desktop-Computer en een verlengkabel van 150 meter door het gebouw/wijk gaan lopen.
Een smartphone heb ik niet omdat ik me dood erger om de accuduur.
Maar ik heb wel een tablet van samsung en wel een 10.5 met 8 cores en de nieuwste android.

Mijn vraag: is er een alternatief van WirelessMon voor een Android Tablet.
Of een simulair programma dat de sterkte WIFI-signalen met GPS kan vast leggen en op een kaart zichtbaar maakt?
HET GAAT OM HET VISUELE !!! DE MAP IS HER BELANGRIJKSTE (geen map/kaart? - Deze software test ik niet eens uit)

Er is genoeg software die van alles kan loggen die ik niet wil, maar ik wil het op een map/kaart zichtbaar maken.
Zoals Wireless mon dat kan doen.
zie foto:




Ik heb in google-store gekeken, en niets kunnen vinden van deze aart.
Maar misschien heb ik niet met de juiste termen gezocht, iemand van jullie een sugestie.
 
Dus:
- WIFI sterkte meten
- GPS Cordinaten
- Weergeven in kaart of map

Zoiets voor android ???
 
Heb al wat in de richting gevonden wat met een map/kaart kan werken.
Maar je moet de juiste zoek-termen gebruiken in google playstore zoals:
- WiFi Surveyor
- WiFi Heat
- WiFi Map
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan