• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reserveren Windows 10 via App

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolientje

Nieuw lid
Lid geworden
2 aug 2013
Berichten
20
Waarderingsscore
0
Hallo,

Een paar weken geleden kon men via een app onderaan in de taakbalk windows 10 reserveren.
Ik heb thuis 2 desktops (allebei officile Windows 7 - service pack 1) en een laptop met hetzelfde besturingssysteem.
Ik krijg echter op geen van de 3 pc's die app te zien. Eerder had ik me wel al eens aangemeld via de website van Microsoft dat ik interesse had in Windows 10. Ik heb ALLE mogelijkheden die er aangeboden worden al eens geprobeerd maar ik krijg de app nog steeds niet te zien.
Ik heb dus ook de mogelijkheden die via dit forum aangeboden werden geprobeerd, maar noppes.

Wel heb ik de nodige updates kunnen binnenhalen die nodig zijn om de app te krijgen.
Ook raar dat ik die niet automatisch kreeg want de instellingen van de updates staan op 'automatisch'.
Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben ? En kan ik de gratis update van Windows 10 nu wel krijgen eind juli ?
Alvast bedankt voor een reactie.

Groetjes,
Marina
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IEDEREEN kan windows 10 binnenhalen eind juli via de klassieke Windows update, aangemeld of niet, legaal of in de grijze zone! Behalve XP en Ultimate gebruikers.
 
IEDEREEN kan windows 10 binnenhalen eind juli via de klassieke Windows update, aangemeld of niet, legaal of in de grijze zone! Behalve XP en Ultimate gebruikers.

Nou nee, dit klopt niet. Illegale versies worden niet legaal:

http://webwereld.nl/software/85688-microsoft-illegale-windows-10-upgrade-blijft-toch-illegaal

Verder komen Windows XP en Vista (of nog ouder) niet in aanmerking voor gratis updates. Windows 7 en 8.1 alle versies behalve de Enterprise versie (bedrijfs licenties)

PS Ik heb de Ultimate versie op 4 PC's en heb de mededeling inmiddels gehad

--- Update ---

@Carolientje
Heb jij de Dvd's en/of officile license-keys van jou W7-SP1 nog?
Het zijn toevallig toch geen bedrijfs licenties?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IEDEREEN kan windows 10 binnenhalen eind juli via de klassieke Windows update, aangemeld of niet, legaal of in de grijze zone! Behalve XP en Ultimate gebruikers.

Nou nee, dit klopt niet. Illegale versies worden niet legaal:

http://webwereld.nl/software/85688-microsoft-illegale-windows-10-upgrade-blijft-toch-illegaal

Verder komen Windows XP en Vista (of nog ouder) niet in aanmerking voor gratis updates. Windows 7 en 8.1 alle versies behalve de Enterprise versie (bedrijfs licenties)

PS Ik heb de Ultimate versie op 4 PC's en heb de mededeling inmiddels gehad

--- Update ---

@Carolientje
Heb jij de Dvd's en/of officile license-keys van jou W7-SP1 nog?
Het zijn toevallig toch geen bedrijfs licenties?

Bedankt voor de reacties.

Nee, het zijn zeker geen bedrijfslicenties. De 2 desktop computers zijn gekocht in een computerwinkel waarvoor ik voor beide een officile licentie heb en mijn laptop is een Dell waarvan ik ook de DVD heb. Van de andere trouwens ook.
Ik snap het echt niet. Ik voldoe met de 3 PCs aan alle vereisten en heb al vanalles geprobeerd om de Windows10-app te krijgen maar het lukt niet. Ik hoop nu dat ik 29 juli ook de Windows10 update krijg. Deze heb ik ook via een omweg moeten verkrijgen. Raar ...
 
Wellicht heb je hier wat aan:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=665192
en dan meteen naar antwoord # 15 van "Porrelaar": geen onbekende hier.
Ik heb de desbetreffende instructie zelfs afgedrukt in Word en er bij gehouden als instructie.Niet alle zwarte schermpjes zijn afgebeeld in de instructie, en soms moet je het even over doen.
Merkwaardig is trouwens wel dat bij mij dat icoontje fraai verschijnt, dat ik er "zaken"mee kan doen, maar dat het bij een herstart weer verdwenen is..
En: dat ik bij opstart zie dat de versie van mijn W7 een "professional" is maar als ik kijk in eigenschappen van de pc het een "ultimate"is.
Maar MS heeft wel toegezegd dat ik die upgrade krijg.
 
De pro en ultimate gebruikers krijgen later bericht.

Nope, ik kreeg het bewuste icoontje op 1 juni te zien en dat zowel op Windows 7 Starter, Windows 7 Home Premium, Windows 7 Professional en op Windows 7 Ultimate.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan