• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wel verbinding geen toegang tot websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikenik

Nieuw lid
Lid geworden
25 jun 2015
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo,
Gisteren hebben we een vast telefoontoestel aangesloten op de modem (Telenet) en de telefoon werkt. Alleen, toeval of niet, nu hebben we geen toegang meer tot het openen van websites. Wanneer ik op mijn smartphone een zoekopdracht ingeef in Google, krijg ik wel de zoekresultaten maar wanneer ik een site wil openen krijg ik de melding "website niet beschikbaar connection refused"
Ik heb de modem en de router al van de stroom gehaald en weer aangesloten, de telefoon al terug uitgetrokken, niets helpt.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Bij Telenet weten ze het ook niet en als ik een technieker moet laten komen begint het al met een verplaatsingskost van 85 en werkuren per kwartier te betalen -_-
alvast bedankt voor de reactie
 
Je vraag is verplaatst van Algemeen naar Netwerk.
 
Hallo,

Ik ga er even vanuit dat je Error 102 krijgt, dit zou het meest logische zijn. Hieronder zal ik dan ook een aantal beknopte oplossingen voor je neerzetten:

1. Controleer je computer op Malware.
Dit kan je doen met een programma genaamd AVG. Dit is geheel gratis te downloaden.

2. Verwijder al je cookies.

3. Controleer of je browser word toegestaan door je virusscanner en firewall
Zeker als je gebruik maakt van een browser als firefox of dolphin. Dit kan geblokkeerd worden door een firewall of virusscanner.

4. Controleer je proxy instellingen
Click ergens rechts bovenin je browser op een icoon dat waarschijnlijk een kleine sleutel zal zijn.
Zoek daar naar geavanceerde instellingen en daaronder proxy-instellingen.
Kies daar voor het connecties en LAN-instellingen.
Controleer of het vakje: Instellingen automatisch detecteren is aangevinkt.

Laat me weten of je er hiermee uitkomt of ik je ergens anders verder mee kan helpen

Groeten!
 
Bedankt voor uw reactie!
Ik heb een reset van de router gedaan en het werkt terug!
Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan