• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Blauw / zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

link1986

Vaak hier
Lid geworden
18 okt 2004
Berichten
831
Waarderingsscore
2
Goeiedag,
Alweer een tijdje geleden dat ik hier heb ingelogd, maar aangezien ik in het verleden ook goed geholpen toch weer even een poging.

Ik heb een HP laptop, een Pavilion dv2000 (sticker op de onderkant geeft trouwens aan een dv2700..., maar op de voorkant staat 2000)
Nu is het zo dat als ik m aanzet een blauw scherm krijg met wel de muisaanwijzer in beeld, deze doet het ook gewoon.
Het echt alles al geprobeerd vanaf het opstarten met F8... je ziet dan wel een hele hoop tekst in beeld met bovenaan de tekst Recovery,
maar uiteindelijk loopt het op niks uit. Soms eindigt het met een blauw scherm, de andere keer met een zwart scherm.
Heb aan de onderkant al wat dingen losgedraaid en stof er uit geblazen, maar ben verder nergens aangeweest.
Ook kun je het alleen maar uitzetten door de aan/uit knop ingedrukt te houden, maarja, dit wil ik ook niet te vaak doen, lijkt me niet goed voor de laptop, maar ach... aan de andere kant heb ik er nu toch ook niks aan :)

Misschien dat jullie nog een tip of suggestie hebben?
Vriendelijk bedankt,
Linda
 
Jouw notebook is natuurlijk op leeftijd, dus technisch gesproken kan er zo langzamerhand een ander haperen.

[GOOGLE]hp pavilion dv2000 screen goes black[/GOOGLE]
 
Ja inderdaad, dat dacht ik ook al een beetje. Maar al zou die het maar even kunnen doen zodat ik wat bestanden zoals fotos er af kan halen.
Had ik natuurlijk al veel eerder moeten doen, maarja...daar heb ik nu niks aan helaas....
 
De harddisk kan je eruit halen.
Vermoedelijk is het al een SATA harddisk dus die kan je dan bijv. in een USB-2 behuizing zetten en dan kan je alles wat nodig is daaruit weer naar een nieuw lokatie kopiren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan