• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

File MetaData in Windows 10 - kan je er een omschrijving van het bestand aan toevoegen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

smikkelsmurf

Bekend gezicht
Lid geworden
3 mrt 2013
Berichten
135
Waarderingsscore
0
Ik heb geprobeerd om in windows 7 extra informatie aan bestandsnamen te geven.
Dat probeerde ik door de metadata van de file aan te passen voor zover dat ging.
Er was ook een programmaatje nodig die voor extra mogelijkheden deed zorgen.

Probleem was dat als je de file's deed branden of kopiren, dan was de extra toegevoegde metadata weg.
De extra metadata blijft alleen op de pc staan waar de bestanden origineel op staan.

Graag zou ik een omschrijving en een beschrijving van het programma aan het bestand willen toevoegen.
Hoe zit dat met Windows 10 ?
Wat is er mogelijk mee ?
 
Hoi, metadata worden via de ADSL-streams van het NTSF-bestandssysteem verstuuurd/meegezonden.
Waarom zou je daar zelf mee willen doctoreren indien je de precieze mogelijkheden niet weet?
 
Dit heeft niks met "ADSL-streams" te maken.
Gewoon lezen en begrijpen.

Graag zou ik een omschrijving en een beschrijving van het programma aan het bestand willen toevoegen (en in de metaData willen verstoppen)
Nu moet ik dat in een aparte TXT-file of RTF doen.
Er zijn kleine hulpmiddeltjes die niet helemaal voldoen voor windows7.
Maar ik wou weten of er iets in windows 10 veranderd was, of meer mogelijkheden had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan