• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game in ontwikkeling, op zoek naar juiste benamingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NaomiMisora

Nieuw lid
Lid geworden
21 mrt 2015
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik werk aan een nieuwe game. De 3dsMax modellen zijn af, evenals de website. Alle graphics zijn af. Alles is klaar behalve de 'game' zelf. Hier wil ik iemand voor inhuren, het probleem is dat ik niet weet wat ik moet vragen. Ik heb dus 3dsMax modellen die moeten werken in een game. Hoe noem je dit? Ik hoorde ergens een 'game engine' maar iemand anders zei dat dat weer nergens op sloeg. Op verschillende sociale chat-websites noemen ze het een 'client', is dat de juiste term? Welke vaardigheden moet iemand hebben om dit te maken? Ik weet niet aan wie ik het moet vragen.
 
Je zou eens kunnen zoeken naar game designers en contact opnemen met deze mensen. Dan kun je je modellen naar die persoon sturen en kunnen ze verwerkt worden in de game.
 
Je bent waarschijnlijk op zoek naar iemand die met een game engine overweg kan, maar ik hoop dat een game developer 3d games altijd met een soort engine maakt, want alles helemaal zelf doen is onbegonnen werk. Iemand die 3d games kan maken kan altijd 3d modellen er in verwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan