• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 Insider Preview BUILD 10162 vrijgegeven

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ook in het Nederlands te verkrijgen zaag ik eerder al..
 
Getracht een Dual Boot te maken: de gedownloade W10 build 10162 ISO 32 bit met IMGburn op cd gebrand, ook een backup gemaakt van de bestaande W7 (reserve-pc), en toen van de C-schijf een deel van 30 GB een nieuwe partitie gemaakt. Helaas "pakt" de installatie niet: blijft in een kringetje ronddraaien zeg maar. Invoeren van licentiesleutel helpt ook niet. En ik ben bang dat als ik de exe van de cd open ik de hele W7 al meteen overschreven wordt. Het was maar een oefening voor D-Day, maar toch: wat is wijsheid?
 
ik bedoel echt gn cd (meer het spraakgebruik denk ik) ; het is me al een tijdje bekend dat je 3 GB niet kan branden op een CD; dat zou het brandprogramma ook niet accepteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan