• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Drivers en fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.272
Waarderingsscore
418
Mensen,

Ik heb een vraag op een Toshiba R850 18-H heb ik Windows 10 genstalleerd omdat ik de volgende fout kreeg pc valt uit en komt met de melding dat er iets is misgegaan voor meer informatie zie: System thread exception not handled (athwbx.sys) maar net kreeg ik hem in Windows 1o ook. Na een herstart zijn nu alle drivers weg.

Hoe los ik deze fout op? En waar vind ik de drivers voor deze laptop? Heb ze alleen van Windows 7 maar moet ze toch minimaal van Windows 8.1 ergens kunnen vinden?
 
daar dit model enkel uitgebracht werd met een Windows 7 versie zijn er ook enkel upgrade drivers beschikbaar voor de Windows 8 ..http://www.toshiba.nl/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=NL denk dus niet dat je drivers gaat vinden voor de Win8.1
of je moet deze van een vergelijkbare hardware producent vast krijgen ..
m.a.w. je heb nu een Toshiba en het zou best mogelijk zijn dat de hardware aan dezelfde eisen voldoen van een ander model Toshiba waar dus wel Windows 8.1 drivers voor te vinden zijn !
 
@Emi zou je eens mee willen kijken welke ik dan kan gebruiken? Ga voor de Windows 8.1 die komt er op te staan.
 
dat is haast onmogelijk dat ik dit voor u kan uitzoeken ...
je gaat het vooral moeten zoeken in de opvolger van de Toshiba R850 18-H vermoed ik zo .
 
Ik weet niet wat de opvolger is. is er geen programma ofzo waardoor ik erachter kan komen?

--- Update ---

Wil hem eigenlijk op Windows 10 houden maar heb de drivers nodig hoe regel ik dat?
 
denk dat je de meeste kans maakt met het zoeken naar de drivers voor de Satellite R930
tuurlijk dien je eerst de specificaties van beiden toestellen te vergelijken ....

Ashampoo_Snap_2015.07.04_14h00m37s_004_.png
 
Oke maar ol zie in de tecra serie alleen de R940 en 950 zonder Wireless driver

--- Update ---

Of moet ik eerst Windows 7 erop zetten en dan upgraden?

--- Update ---

Is er echt geen programma waarmee ik de juiste drivers kan binnen halen of het kan regelen?
 
de tecra serie ??

--- Update ---

Is er echt geen programma waarmee ik de juiste drivers kan binnen halen of het kan regelen?


ik heb nooit zulke tools vertrouwt en ga je bijgevolg ook gene aanbevelen ...
 
Oke ben nu met Windows 7 bezig doe vervolgens een upgrade. Zoek alleen de PCI driver nog en de driver van het onbekende apparaat met hardware id ACP\TOS6205

Wie weet waar ik die kan vinden?

--- Update ---

Ik mis alleen de ACPI driver nog!

--- Update ---

Ik mis alleen de ACPI driver nog!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de drivers gevonden. Ik heb een upgrade gedaan naar Windows 8.1 Nu heb ik alleen de fout nog waar Abraham54 de link al voor poste. Kan iemand mij toch even een klein beetje op weg helpen? ik kan niet de driver denstalleren want voor de herinstallatie moet ik dan terug naar Windows 7.

Moet ik de updates verwijderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan