• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

FTP maximum hosts connected

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiaRa

Gevestigd lid
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
301
Waarderingsscore
0
Ik krijg in mijn FTP programma heel vaak de errormelding dat de maximum aantal hosts van mijn client al zijn verbonden en dat ik daarom geen verbinding kan maken met de server.
Ik heb al verschillende FTP programma's geprobeerd. Eerst FileZilla, maar die kreeg steeds meer tramalant, nu gebruik ik Core FTP en krijg ik weer deze melding.
Wat kan ik doen om dit te voorkomen? Want ik probeer een backup te maken, maar dat gaat niet echt lukken op deze manier.
 
Van wat voor internetverbinding maak jij gebruik en hoe snel is die?


Stap 1
Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

Let op bij de installatie van MBAM: in het laatste installatievenster staan twee vinkjes bij de meldingen,
haal nu het bovenste vinkje weg (MBAM als volledige demo-versie gebruiken) en maak de installatie af.
Daarna kan je Malwarebytes MBAM als gratis versie telken opnieuw gebruiken!

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op nstellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.

Stap 2
Download 9-Lab Scan via n van de twee links hieronder:

9-Lab Scan voor 64-bit Windows
9-Lab Scan voor 32-bit Windows

Installeer het tool in jouw Windows; op het bureaublad vind je daarna deze snelkoppeling:
558471a36e4d8-RRXH2ZG.jpg


Klik deze snelkoppeling met rechts aan kies voor "Als administrator uitvoeren".

Controleer nu eerst of 9-Lab Scan geupdated is:

5584722fea56f-9-Lab_scan1x.jpg


Klik daarvoor op het pijltje welk door de rode pijl is aangeduidt.


Klik daarna in het menu op "Full Scan" - die duurt wel even, dus wees geduldig.

Is de scan scan klaar, klik dan op de knop "Clean".

558472f03a2f2-9-Lab_scan2x.jpg



Er wordt een log bewaard, dat vind jij dan via de linkerkolom via "Logs".
Klik eerst het log aan en dan op de knop open.

558473c62ba1e-9-Lab_scan3x.jpg



Selekteer vervolgens de gehele inhoud van het log en plak deze dan in jouw volgende antwoord.
 
Resultaat stap 1:

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scandatum: 24-7-2015
Scantijd: 21:14
Logboekbestand: malware log 24-7-2015.txt
Beheerder: Ja

Versie: 2.1.8.1057
Malware-database: v2015.07.24.06
Rootkit-database: v2015.07.22.01
Licentie: Gratis
Malware-bescherming: Uitgeschakeld
Bescherming tegen kwaadaardige websites: Uitgeschakeld
Zelfbescherming: Uitgeschakeld

Besturingssysteem: Windows 7 Service Pack 1
Processor: x64
Bestandssysteem: NTFS
Gebruiker: Marille

Scantype: Bedreigingsscan
Resultaat: Voltooid
Objecten gescand: 387231
Verstreken tijd: 8 min, 5 sec

Geheugen: Ingeschakeld
Opstarten: Ingeschakeld
Bestandssysteem: Ingeschakeld
Archieven: Ingeschakeld
Rootkits: Ingeschakeld
Heuristiek: Ingeschakeld
POP: Ingeschakeld
POA: Ingeschakeld

Processen: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Modules: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registersleutels: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registerwaarden: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registerdata: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Mappen: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Bestanden: 1
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Marille\Downloads\Unlocker1.9.2.exe, In quarantaine, [0b8bc1248109092d261bf4f2ca363fc1],

Fysieke Sectoren: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)


(end)

--- Update ---

De link naar 9-Lab Scan voor 64-bit Windows werkt (bij mij) niet.
Heb via google het programma opgezocht en genstalleerd.

Scan draait nu.

--- Update ---

Resultaat stap 2:

9-lab Removal Tool 1.0.0.36 BETA
9-lab.com

Database version: 0.0

Windows 7 Service Pack 1 (Version 6.1, Build 7601, 64-bit Edition)
Internet Explorer 9.11.9600.17691
Marille :: PC

24-7-2015 21:33:57
9lab-log-2015-07-24 (21-33-57).txt

Scan type: Full
Objects scanned: 60832
Time Elapsed: 14 m 12 s
 
We weten nog steeds niet wie jouw internet provider is en welk abonnement je daar hebt.
 
Ik krijg in mijn FTP programma heel vaak de errormelding dat de maximum aantal hosts van mijn client al zijn verbonden en dat ik daarom geen verbinding kan maken met de server.

Waarschijnlijk is bij de hosting de Firewall ingesteld dat deze maar een X - aantal gelijktijdige verbindingen toelaat . Wanneer dit aantal word geprobeerd te overschrijden zal de Firewall van de server verbinding verbreken.
 
Ik heb een keer gehad dat mijn server te vol zat en dat ik er niet met filezilla goed in kon want die was zo traag!
toen kreeg ik een nieuwe server van de host en die loopt als een bus!
 
Ik heb een keer gehad dat mijn server te vol zat en dat ik er niet met filezilla goed in kon want die was zo traag!
toen kreeg ik een nieuwe server van de host en die loopt als een bus!

Een server heeft ook een toegangssnelheid . Als de server een trage toegangssnelheid heeft en jouw internetverbinding een zeer snelle zal de server dit niet aankunnen.
Een wagen die 300 km per uur kan rijden , zal men die snelheid kunnen behalen op een racecircuit , wat hiervoor aangepast werd. Met de wagen ga je dan geen 300 km kunnen behalen in een smal wegje. Je zal een server gekregen hebben die hogere snelheden aankan.
 
Hallo Carfran,

Wat je zegt klopt al een bus! De server waar ik mijn website op had staan was te vol omdat er teveel mensen gebruik van maakten. Niet alleen van mijn website maar ook die van vele anderen. ik noem maar wat maar als er dan 40 mensen in Filezilla zitten wat te uploaden dan word het heel traag ja :p Maar ligt er ook eraan hoeveel bestanden natuurlijk.
 
Wat je zegt klopt al een bus! De server waar ik mijn website op had staan was te vol omdat er teveel mensen gebruik van maakten.

Dat was wel met vuur spelen als 40 mensen zomaar toegang hebben . Wat als er eentje tussen zat die kwade bedoelingen had, en een pagina of bestand uploadde , waarin een schadelijk script verborgen zat. Niet de hosting is hiervoor verantwoordelijk , maar de eigenaar van de site.

--- Update ---

Met een FTP programma kun je niet alleen files uploaden naar de server . Je kan hiermee ook de lees, schrijf en uitvoerrechten van de files wijzigen.
 
Met een FTP programma kun je niet alleen files uploaden naar de server . Je kan hiermee ook de lees, schrijf en uitvoerrechten van de files wijzigen.

Dan dien je echt wel te weten waar je mee bezig bent!
 
Ik zeg toch ik noem maar wat.. ik weet niet hoeveel het er exact waren vandaar dat ik een rieel aantal noem ;) Maar de servers waren toen overbelast,,,, op een gegeven moment moet je telkens 5 tot 7 seconden wachten voor 1 bestand en dan upload hij die nog steeds niet... en als je dan 300 bestanden hebt ga je klagen bij je host ;)

Toen hebben ze me een rustigere plek gegeven waardoor alles nu veel beter gaat!
 
Sorry ik wil echt niet eigenwijs zijn :p maar ze hadden zelf teveel mensen op de server gezet. :meeting:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan