• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop valt steeds uit!....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het geen standaard US-international toetsenbord?
Of heb je tijdens de installatie het toetsenbord veranderd - normaal gesproken is de instelling namelijk goed die Mint gebruikt.

En ja, dat Mint echt snel is - is mij ook bekend - sneller dan Windows in mijn notebook.

En snuffel hier maar eens: https://sites.google.com/site/computertip/Home
Een heel fijne site om je kennis van Linux Mint op te vijzelen.
 
Is het geen standaard US-international toetsenbord?
Of heb je tijdens de installatie het toetsenbord veranderd - normaal gesproken is de instelling namelijk goed die Mint gebruikt.

En ja, dat Mint echt snel is - is mij ook bekend - sneller dan Windows in mijn notebook.

En snuffel hier maar eens: https://sites.google.com/site/computertip/Home
Een heel fijne site om je kennis van Linux Mint op te vijzelen.

Ik heb niets gewijzigt aan de toetsenbord instellingen.
Bij de installatie door geklikt, stonden al instellingen geselectteerd, niets aangewijzigt.

dank, voor de link als daar ook in staat hoe je het toetsenbord normaal krijgt ben ik geholpen en kan dit topic gesloten worden.
Als je geen bericht meer van me ziet dan heb ik het gevonden :)
 
Graag gedaan hoor.
Als laatste wil ik van jou nog wel weten hoe jij nu over Linux Mint denkt?
 
Graag gedaan hoor.
Als laatste wil ik van jou nog wel weten hoe jij nu over Linux Mint denkt?

positief hoor! heeft alle benodigde software in huis je heb alleen internet nodig om te updaten, is snel en verder een beetje anders dan windows, je moet even zoeken waar je alles kunt vinden maar een prima alternatief vind ik.:smile:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan