• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 rtm 10240

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokkie2

Vaak hier
Lid geworden
5 apr 2010
Berichten
762
Waarderingsscore
0
ik heb zojuist de rtm van windows 10 pro geinstalleerd en ik moet zeggen het werkt beter als windows 8.1
dit is allemaal gedaan vanuit een legale windows 8.1 en van daaruit geupgrade
windows 10 was direct geactiveerd
 
je beseft toch wel dat er nog een paar aanpassingen kunnen volgen ...
deze versie werd enkel dan ook aan de insiders gelinkt om na te gaan of er nog bugs aanwezig zijn ...

*indien ik je goe versta dan werd de Windows 8.1 gewoon opgestart waarna jij de setup.exe aanklikte van deze Windows 10..
daarop startte dan de installer op en hier kreeg je dan 2 opties ..
1ste optie upgraden met behoud van bestanden of indien je wilde kon jezelf ook kiezen voor een upgrade zonder behoud van bestanden .
2de optie en tergelijkertijd ook de geavanceerde optie is om een verse installatie te doen zonder behoud van je bestanden ..

vergis ik me corrigeer me dan effe..
 
ik kon kiezen voor een upgrade of voor een schone installatie net zoals bij andere windows installaties maar geen optie om te upgraden zonder behoud van bestanden
ik heb moeten upgraden omdat ik een legale key heb en je kan geen nieuwe installatie doen met die key als hij niet eerst geupgrade is
nu kan ik wel een nieuwe installarie doen omdat mijn upgrade geactiveerd is en nu staat de key in mijn microsoft account
deze versie is de versie zoals hij 29 juli uitkomt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik had het ergens gelezen maar ik weet niet meer waar maar mocht er iets zijn dan heb ik altijd nog een backup van mijn windows 8.1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lees dit maar eens ..
De publieke lancering van Windows 10 zal op 29 juli plaatsvinden, al zal de software pas enkele weken later verkrijgbaar zijn.
Eerst zullen de Windows Insiders build 10240 gaan ontvangen en deze nog n laatste keer rigoureus testen voordat het publiek in aanraking komt met het besturingssysteem.
Uiteraard zullen ook na de lanceringen nog de nodige updates uitgebracht worden met bugfixes, extra features en nieuwe apps.
Daarvoor houdt Microsoft overigens hetzelfde model aan: de Windows Insiders kunnen de nieuwe software als eerste downloaden en testen.

bron : Hardware.info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan