• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chieftec hard drive rails

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar die zijn niet leverbaar out of stock

--- Update ---

Heeft iemand nog toevallig van die rails over liggen?
 
Dat is altijd het aardige met dat soort systemen, niks is uitwisselbaar en dergelijk los spul raak je makkelijk kwijt.

Je kunt harddisk ook wel in elastieken ophangen, wellicht is dat een oplossing?
 
Zullen vast wel weer op voorraad komen.....
Waag er een mailtje aan?
 
Ik heb net een emailje gestuurd naar chieftec zelf, of ze die apart verkopen en misschien ook andere onderdelen
 
Chieftec support heeft gereageert

Dear Sir:



Good day to you! Thank you for your email and support to Chieftec.

Regarding your inquiry, we have phased out this product for a long time and we dont have any spare parts for this model.

We are so sorry to let you know we dont have distributor in Australia but we are expanding this market now.

Once we have any new distributor in Australia, we will inform you asap.

dus opnieuw, heeft iemand nog hdd rail over? :)
 
ik hou niet van los hangende dingen in mijn computer, alles moet altijd goed vast zitten voor mij :)
 
Heeft ook niet mijn voorkeur, maar als de rails niet meer te krijgen zijn, moet je toch wat.
 
Re: Website terughalen van de server

Zou een 3D printer zoiets niet kunnen maken?:)
 
denk het van wel... wie maakt een model van die hdd rails? xD
 
is het niet zo dat de schijven tussen de rails komen te zitten !

55aeca0a8d63b-Ashampoo_Snap_2015.07.22_00h36m56s_002_.png


indien zo is het op te lossen met een latje hout van dezelfde omvang als deze van de rails .. een beetje handig dien je wel te zijn om deze te bevestigen ..
 
ja en nee, want de je schroeft eerst de harde schijven aan de rails en dan schuif je de rails er in.
 
dat had ik wel begrepen ... toen ik de foto er bij plaatste ...
deze rails kun vrij gemakkelijk namaken in hout .. je dient wel over wat handigheid te beschikken ..

--- Update ---

ben jij niet zo handig dan is dit wellicht de oplossing voor u ... http://www.ebay.co.uk/bhp/hard-drive-rails
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik hou niet van los hangende dingen in mijn computer, alles moet altijd goed vast zitten voor mij :)

Normaal gesproken staat een desktop op een vaste plek, dus de oplossing met elastiek is de goedkoopste oplossing, de HD is daardoor goed gefixeerd en geeft bovendien geen trillingen af aan de pc-kast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan