• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Livemail, inhoud bericht blanco

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
In Postvak IN wordt de inhoud van de berichten niet meer getoond, blanco pagina. Iemand idee waarom ? Voor alle mappen is dat zo behalve voor map 'ongewenste email'.

Imker

--- Update ---

In Postvak IN wordt de inhoud van de berichten niet meer getoond, blanco pagina. Iemand idee waarom ? Voor alle mappen is dat zo behalve voor map 'ongewenste email'.

Imker

En als ik de berichten op webmail niveau bekijk ( nog op server niveau ) dan is alles normaal, dus het moet een setting zijn op Windows Livemail niveau ?

--- Update ---

Het is ook vreemd dat ik de accounts > eigenschappen niet kan accederen, zie fig.[video]http://www.imgdumper.nl/media.php?id=55b027c7afe35[/video]

--- Update ---

Duidelijker omschrijving van het probleem :

Ik gebruik Skynet ( Belgacom) server om email berichten te lezen via Windows Live Mail onder Windows7.
In Postvak IN wordt de inhoud van de berichten niet meer getoond, blanco pagina. Iemand idee waarom ? Voor alle mappen is dat zo behalve voor map 'ongewenste email'.
Op webmail niveau ( Skynet.be ) worden de berichten volledig getoond, alleen weet ik niet hoe je de berichten op dat niveau ( server ) tijdelijk kunt stockeren zodat ik ze voorlopig op dat niveau zou kunnen lezen.

Imker

--- Update ---

Abraham,

Zou het kunnen dat er een register probleem is opgedoken ? Ken jij Paretologic PC health advisor als programma om Windows Live Mail (register) problemen op te lossen ? Is dit betrouwbaar en aan te raden ? ( men moet zich blijkbaar registreren )

Gtjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerst proberen om via je programmalijst, Windows Live Mail te herstellen.
Zoek daar naar Windows Essentials 2012 -> wijzig/herstel

--- Update ---

Ik zou eerst proberen om via je programmalijst, Windows Live Mail te herstellen.
Zoek daar naar Windows Essentials 2012 -> verwijderen/herstellen
 
Veng, iets duidelijker aub. Vind Windows Essentials niet in mijn systeem ? Sorry, is ondertussen gebeurd, maar zonder veel resultaat.

--- Update ---

Probleem eindelijk opgelost; uitvoering procedures beschreven in http://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/oemail-osend/sommige-mails-komen-niet-binnen/8692e54d-3fe2-4ace-9912-91470f4e1c28

Met dank aan Abraham en Veng en evt. andere raadgevers. :rules::meeting::biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan