• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

GTA 5 Trainer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeltjo

Vaak hier
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
783
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een vraag. Ik zou graag voor gta 5 een trainer willen installeren voor in de story mode. Alleen welke trainer kan ik installeren zonder dat ik gebanned word voor de GTA online?

gr. Jeltjo
 
Oke dit was niet mijn bedoeling. Ik wilde de trainer alleen maar gebruiken voor in de singleplayer om een beetje te '' ouwehoeren''. De stroyline heb ik immers al uitgespeeld.
Nogmaals was dit niet mijn bedoeling. Er kan een slotje op.

Gr. Jeltjo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik heb een vraag. Ik zou graag voor gta 5 een trainer willen installeren voor in de story mode. Alleen welke trainer kan ik installeren zonder dat ik gebanned word voor de GTA online?

gr. Jeltjo

zolang het bij singeplayer blijft hoort er geen probleem te zijn, ik heb GTA altijd gemod en zonder enige waarschuwingen of bans.
zolang je niet online mod moet het veilig zijn!
 
Het meest zielige... Een trainer downloaden, Rockstar moet zich echt inzetten om mensen, ook als die een trainer gebruiken en SP, uit te bannen. Spelverziekers.
 
rustig maar, ik gebruik ze ook vaak om wat meer fun uit de game te halen.

als je maar singleplayer blijft zou het volgens mij geen reet uit moeten maken. kijk wel of je de juiste trainer versie voor de juiste versie van je game hebt.

Cheatze !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan