• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

battlefield bad company (1ste deel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BLAUWZWART

Nieuw lid
Lid geworden
27 jul 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
HALLO,
BEN NIEUW LID SINDS VANDAAG,bedankt hier vragen te kunnen stellen.
Ben onlangs in pensioen gegaan,en speel nu,bezig houden h,Playstation 3.
Ik zit vast in 1ste game van battlefield bad company,ik heb zojuist een ondergronds radiostation vernietigd,terug naar boven gekropen,en dan moet ik terug naar de helicopter gaan zoeken,maar uren geprobeerd,weet niet hoe ik die helicopter terug kan vinden ondanks rood driehoekje die richting toont,is natuurlijk oud spel,kan iemand dat nog herinneren aub ?
BEDANKT BIJ VOORBAAT.
 
Hallo BLAUWZWART,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Ik heb jouw discussie naar het juiste forum verplaatst, want "Stel je voor" dient enkel om je voor te stellen.
 
:welkom: op het forum, BLAUWZWART!

Ik ben zelf absoluut geen gamer. Die enkele keer dat ik ooit probeerde een game te spelen, had ik altijd een walkthrough nodig.
Een walkthrough vertelt je wat je moet doen wanneer je het even niet meer weet. Hij leidt je stapsgewijs door het hele spel heen.
Klik eens op de volgende link: https://www.google.nl/search?q=batt...&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=4Vm3VeTGFOPm7gb_8rfADA

Je zult dan zien dat er video's te bekijken zijn, maar dat gaat vaak zo snel dat je moeite hebt te ontdekken wat ze nu precies doen.
Ik hield het daarom ook meestal bij een uitgetypte walktrough, die ik op mijn gemak door kon lezen wanneer ik het even niet meer wist.
Dit is een voorbeeld van een uitgeschreven walkthrough: http://www.gamefaqs.com/ps3/935086-battlefield-bad-company/faqs/54238
Misschien kom je daarmee weer op het juiste pad en vind je de helikopter terug.
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan