• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows update : bijwerken naar windows 10 pro failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdexie

Deleted
Lid geworden
4 apr 2014
Berichten
2.580
Waarderingsscore
5
Vanmorgen keek ik bij windows update bij genstalleerde updates en zag dat er stond: bijwerken naar windows 10 pro failed.
Het ziet er naar uit microsoft al aan het beginnen is met de uitrol, ondanks het nog geen 29 juli is
 
Ik vond een zestal updates - maar geen Windows 10 als alternatieve download/installatie.
Het is ook een dag te vroeg er voor en bovendien zal vanaf morgen een en ander gefaseerd gaan gebeuren.
 
Vanmorgen zag ik bij windows update dat de update mislukt was en ik had totaal geen idee over welke update het ging, bij genstalleerde updates staat toch echt bijwerken naar windows 10 pro mislukt, en nu ik weer kijk staat er 4x die melding
 
Vreemde zaak.

Kan jij er een printscreen van maken en posten?
 
Het lukt mij helaas niet om een schermafbeelding toe te voegen, hoe veel ik het ook verklein ik blijf de melding krijgen dat het bestand wat ik wil toevoegen te groot is
 
printscreen2.jpg hoop dat het leesbaar is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet leesbaar; ga nu naar imgdumper.nl en upload de originele afbeelding daar, na het uploaden krijg je een nieuwe pagina.
Kopieer daar de bovenste linkoptie en plak die in je volgende bericht.
 
55b75e4a4eaf1-Snap.jpg


Hopelijk nu wel
 
Je hebt bij Geschiedenis van updates 4 maal "Bijwerken naar Windows 10 Pro" staan.
Dubbelklik op 1 van die 4. Bij mislukte updates krijg je dan meestal foutdetails te zien, met een foutcode.
Misschien vertelt die wat meer.
 
Prima gedaan.
Waarom MS voor jou die Pro-versie heeft geselecteerd is mij een raadsel.


Zo ziet per vandaag het bij mij in Windows 8.1 Pro uit:

 
Ik heb zojuist naar Microsoft gebeld, daar werd mij verteld rustig af te wachten tot morgen.
De dame aan de telefoon kon mij eigenlijk niet uitleggen waarom ik nu al die melding over windows 10 pro binnen window update krijg te krijg.

Maar ik las nu net bij tweakers dat iemand anders het zelfde te zien kreeg.

Leuke is iedere keer als ik windows update nu uitvoer krijg ik steeds er een melding erbij dat windows 10 mislukt is.
Geduld is een schone zaak en wacht morgen wel af hoe en wat

--- Update ---

Prima gedaan.
Waarom MS voor jou die Pro-versie heeft geselecteerd is mij een raadsel.


Zo ziet per vandaag het bij mij in Windows 8.1 Pro uit:


De updates die jij vandaag binnen hebt gekregen, die had ik dus al een paar dagen eerder ontvangen
 
Schijnbaar had MS geen haast ermee met die updates.
Ik heb van MS dit keer ook geen e-mail ontvangen met betrekking tot nieuwe updates.
 
De updates die jij vandaag binnen hebt gekregen, die had ik dus al een paar dagen eerder ontvangen

ongeveer rond dezelfde tijd werden deze ook hier geinstalleerd maar heb hier dus geen vermelding " bijwerken Windows 10"


55b768e9f2e69-Ashampoo_Snap_2015.07.28_13h31m41s_001_.png
 
Ik zie dat ik bij Lokale schijf een map met $windows.~BT heb staan van ongeveer 3,86 GB groot , dat schijnt voorbode van windows 10 te zijn

55b7a9de0e8e9-foto1.png


55b7aa0061de0-Foto2.png
 
ik heb zojuist me via de " instal.esd die je vind in de map " sources" een Windows 10 iso bestand aangemaakt ...
je dient wel over het " decrypt.cmd " te beschikken ...deze dien je vervolgens in een zelf aangemaakte map te plaatsen als ook het " Instal.esd " bestand .
vervolgens start je het " decrypt.cmd" tool op als administrator en je kiest opdracht 1

hier is een filmpje ..
[video]https://youtu.be/zvTEwbHuXrw[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Emi is het eigenlijk nog steeds mogelijk windows 10 te installeren zonder microsoft account, net als windows 8 /8.1?
 
ik heb zojuis onder de lokale account de verkregen iso virtueel geladen en de setup.exe opgestart ..
ik draai nu de Windows 10 pro
ja deze werd geinstalleerd zonder dat ik me hoefde in te loggen op mijn Microsoft account ..
ik bemerkte wel nadien dat de upgrade mijn aangekochte AVG I.S.2015 met een 2 jaar licentie verwijderd heeft ..
de overige programma's bleven behouden ...
ik kan zelfs de AVG I.S. niet meer installeren omdat deze blijkbaar niet compatible is ..
Ashampoo_Snap_2015.07.28_21h47m43s_001_.png

--- Update ---

Ashampoo_Snap_2015.07.28_21h57m47s_004_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan