• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Gaarne wil ik een vraag stellen omtrent de upgrade van w 10.
Ik werk met w 7 en heb vanmorgen via de reservering windows 10 automatisch gedownload. Ik wacht nog met het installeren, want ik wil het volgende weten.
In w 7 heb ik o.a. de volgende software lopen:

360 TSE
Malwarebytes free
Ccleaner
Paragon backup & recovery 2013
Software voor mijn printer brother DCP-195C

Kan iemand mijn zeggen of deze software nog aanwezig is na installatie van w 10?
En hoe zit het met mijn e-mail berichten die ik al gelezen heb maar nog wil bewaren.

Alvast bedankt.
 
Je vraag is verplaatst van Algemeen naar Windows 10.
 
ik heb 2 x hier de update gedaan ...er werd hier niets verwijderd van software...
wel werden de geinstalleerde games zoals " call of duty " en " sniper II " verwijderd ...
ook diende ik de resolutie terug in te stellen ..en het standaard afspeelapparaat te selecteren ...
 
Wat bedoel je met "resolutie terug te stellen" ?
 
Ieder LCD beeldscherm heeft zijn eigen juiste resolutie.
De resolutie van mijn 24 inch iiyama scherm is 1920 x 1080 pixels
De resolutie van mijn HP Mini netbook is 1024 x 600 pixels
De resolutie van mijn Dell SE198WFP 19 inch beeldscherm is 1440 x 900 pixels

Blijkbaar was bij Emi na installatie van Windows 10 de resolutie van het beeldscherm gewijzigd. Die heeft hij weer terug moeten zetten naar de juiste resolutie. Dat is zo moeilijk niet.

Wanneer je er tegen opziet om de installatie van Windows 10 zelf te doen, kun je ook met je pc of laptop naar een winkel gaan. Diverse winkels doen het gratis voor je. Tevens kun je dan gelijk allerlei vragen stellen.
Ik kreeg vandaag al mails van Mycom, Dixons en Media Markt. Ze nodigen me allemaal uit om met mijn pc naar hun winkel te komen.
Klik maar eens op de volgende links:
1. http://www.dixons.nl/windows-10-upg...utm_medium=e-mail&utm_campaign=wk31_windows10
2. http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/w...&sc_llid=284&sc_lid=6376856&sc_uid=wUWEGbLuKX

Lees wel op die pagina's de voorwaarden. Het wordt sterk aanbevolen om eerst zelf een back-up te maken van je persoonlijke bestanden op een externe harde schijf!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik dien mijn bericht aan te passen ...
dacht dus dat ik mijn resolutie al aangepast had naar 1920 x 1080 pixels echter was dit eerder 1280 x 1024 bijgevolg dat ik de snelkoppelingen van mijn games niet meer te zien kreeg ... na de aanpassing naar 1920 x 1080 pixels waren die er weer !
dus mijn games werden behouden !
 
Begrepen over de resolutie.. Ik ben blij met de reactie van EMI met betrekking tot de software die niet wordt verwijderd. Toch wacht ik maar met het installeren van w 10 tot ik wat meer reacties lees over het hoe en wat over deze W 10.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan