• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zelf een Windows 10 NL DVD (Home - Pro) maken (32 & 64).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja, die info wisten we al maar probeer maar eens een schone install te doen, elke key die je invoert, of het een W7, W8 of W8.1 retail of oem is wordt geweigerd.
Miss op een uefi systeem, die heb ik niet getest, bij oem 8 en 8.1 systemen staat dan de key in het uefi deel maar niet bij een retail.
 
Yep maar het is ook bekend dat je niet een w7, w8, w8.1 key kunt gebruiken voor windows 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe aan een windows 10 installatie key te komen voor een clean install.
Kan dus alleen als je een keer hebt geupdated alleen de key die je dan vind via weet ik veel wat werkt niet.
 
klopt maar als je het verhaal goed leest waar je met ja ja die info wisten we al , daar staat het toch goed beschreven
 
Lees het verhaal zelf eens goed dan.
Je kunt geen clean install doen zonder eerste te hebben geupdated, dat is het punt.
Je hebt dan een oem of retail key nodig.
 
Oww maar dat klopt je moet eerst de upgrade hebben uitgevoerd op je laptop of pc als dat gebeurd is kan je wel een clean install doen.
Maar dat lijkt mij ook logisch, je product ID wordt geregisteerd bij microsoft en die is gekoppeld aan jouw eigen hardware, zodra gebeurd is kan je gewoon een clean installatie doen.
 
Re: Zelf een Windows 10 NL DVD (Home - Pro) maken (32 & 64).

Om de duidelijkheid. Ik heb een laptop met een oem win 7. Ikwacht netjes de upgrade naar 10 af. Nadat ik de upgrade gedaan heb ga ik lekker aan de gang. Ik besluit een iso schijfje te maken met 10. Over een paar maandjes, als win 10 bevalt , besluit ik om met de iso 10 een geheel schone installatie te doen. Klopt!?

--- Update ---
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Zelf een Windows 10 NL DVD (Home - Pro) maken (32 & 64).

Hoe aan een windows 10 installatie key te komen voor een clean install.
Kan dus alleen als je een keer hebt geupdated alleen de key die je dan vind via weet ik veel wat werkt niet.

Zodra je windows hebt geupgrade van je vorige versie naar windows 10 en je windows is geactiveerd, dan kan je windows 10 clean installeren, je hebt geen key nodig dan want de microsoft heeft van je hardware een product ID gemaakt.

Wil je een key hebben waarmee je clean wilt installeren ( dus bij installatie proces een key invullen waar de xxx xxx staan) dan zal je windows 10 moeten kopen

--- Update ---

Om de duidelijkheid. Ik heb een laptop met een oem win 7. Ikwacht netjes de upgrade naar 10 af. Nadat ik de upgrade gedaan heb ga ik lekker aan de gang. Ik besluit een iso schijfje te maken met 10. Over een paar maandjes, als win 10 bevalt , besluit ik om met de iso 10 een geheel schone installatie te doen. Klopt!?

--- Update ---

Om de duidelijkheid. Ik heb een laptop met een oem win 7. Ikwacht netjes de upgrade naar 10 af. Nadat ik de upgrade gedaan heb ga ik lekker aan de gang. Ik besluit een iso schijfje te maken met 10. Over een paar maandjes, als win 10 bevalt , besluit ik om met de iso 10 een geheel schone installatie te doen. Klopt!?

Ja dat kan dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan