• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Heb jij windows 10 al geinstalleerd, of wanneer ga je dit doen?

Heb jij Windows 10 al geinstalleerd?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag gedaan.
p4193510.gif
 
Nee. ik ga dit nog niet doen omdat sommige programma's (zoals Kurzweil) niet werken met Win10. en aangezien Kurzweil belangerijk is voor school kan ik helaas nog niet upgraden totdat er n versie is die wel werkt op Win10
 
Nee. ik ga dit nog niet doen omdat sommige programma's (zoals Kurzweil) niet werken met Win10. en aangezien Kurzweil belangerijk is voor school kan ik helaas nog niet upgraden totdat er n versie is die wel werkt op Win10

Welke versie gebruik jij hier voor?
Als je de Kurzweil 3000 gebruik die is er ook voor windows 10.

Download de update naar Kurzweil 3000 v14.13
Werk je met Kurzweil 3000 en wil je je pc upgraden naar Windows 10 of heb je dit al gedaan? Download dan de update naar Kurzweil 3000 v14.13.
Met versie 14.13 van Kurzweil 3000 ben je helemaal mee met de laatste ontwikkelingen en blijft je programma up to date, ook op Windows 10!
 
Welke versie gebruik jij hier voor?
Als je de Kurzweil 3000 gebruik die is er ook voor windows 10.

Download de update naar Kurzweil 3000 v14.13
Werk je met Kurzweil 3000 en wil je je pc upgraden naar Windows 10 of heb je dit al gedaan? Download dan de update naar Kurzweil 3000 v14.13.
Met versie 14.13 van Kurzweil 3000 ben je helemaal mee met de laatste ontwikkelingen en blijft je programma up to date, ook op Windows 10!

o raar. mijn school zegt dat er nog geen versie voor win10 is?
ik gebruik idd kurzwel 3000
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan