• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik ontvang geen mail meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RazendeRoeland

Bekend gezicht
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
173
Waarderingsscore
1
Na een telefoontje van een kennis bleek dat ik geen mail meer kan ontvangen.Normaal gaat dit via Windows live mail, en zonder problemen. Nu blijkt de mailbox vol te zitten. Ik heb daarop de oude mailberichten verwijderd, maar ook de ongewenste mail.

Tot op heden krijg ik echter nog steeds geen mail binnen. Ergens zit dus nog iets niet goed. Wat staat mij nu te doen om live mail weer normaal aan het werk te krijgen?
 
je server mail box staat vol,je laat ze blijkbaar op de server staan.
dus even instelling in je mail programma aan passen.
en met webmail je box leeg halen :p
 
Dat klinkt simpel, maar waar kan ik zien dat er nog berichten op de server staan? En daarna zal dat ongetwijfeld eenvoudig te verwijderen zijn.
 
Dat controleer je via webmail van je internetprovider.
Ik heb even achter de schermen gekeken. Klopt het dat jouw provider Kabeltex B.V. is?
Indien ja, klik dan op de volgende link: http://www.kabeltex.nl/helpdesk/faq/faq-internet/faq-e-mail/
Zodra die pagina geopend is, klik je op de bovenste vraag: kan geen mail ontvangen (mailbox vol)
Dan opent dit pdf bestand: http://www.kabeltex.nl/assets/PDFs/09.493.865-21-05-2013-Kan-geen-mail-ontvangen-(mailbox-vol).pdf

En daarin staat wat je moet doen.
Je stelt dus in je e-mailprogramma dat op jouw pc genstalleerd is, in dat mail van de server wordt verwijderd, nadat je die mail naar je eigen pc hebt gedownload.
Als dat gebeurd is, ga je naar webmail van je provider en je haalt alles leeg. Denk erom dat je daarna ook de prullenbak (de map Verwijderde items) leegt in webmail.
 
Na jullie adviezen te hebben opgevolgd, komt ie ieder geval de melding op Email binnen dat er een bericht is van dit forum. Dat werkt dus weer. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan