• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Let op met upgrade windows 10 (default code)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ho ho rustig wil alleen maar helpen.
Als ik het goed begrijp zit je nu met een niet geactiveerde versie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dat allemaal klopt wat ik hier in de laatste reacties lees , kan Microsoft voor mij de boom in met hun Windows10 en eventueel nieuwere versies. Wisten jullie ook dat je computer kan gebruikt worden om updates te bezorgen aan andere computers , lokaal of computers op internet . Deze optie staat standaard aan maar kan uitgezet worden. Eigenlijk geeft Microsoft zonder jouw toestemming de mogelijkheid om je internetverbinding te gebruiken om updates te bezorgen aan andere computers .
http://tweakers.net/nieuws/104507/w...ing-om-updates-bij-anderen-af-te-leveren.html
 
Laatst bewerkt:
nee op mijn systeem is de Windows 10 upgrade gelukt en deze zijn ook geactiveerd ..
ik heb in Virtualbox echter een verse installatie opgestart omdat er eerder de vraag was of dit dan ook kan !
en het is de verse installatie in Virtualbox die ik dus niet krijgt geactiveerd ...
 
Enige test die ik mij dan kan bedenken is huidige harddisk eruit andere erin en dan kijken of windows 10 op die schijf geactiveerd wordt.
Het is iets wat ik zelf nog niet gedaan heb, maar ga dat denk ik eens van de week rustig uit testen.
Verder bel ik voor de zekerheid microsoft de maandag als het mij niet bevalt met de upgrade licentie dan ga ik lekker terug naar 8.1
Verder werkt windows 10 pro goed, maar ik zie steeds meer tegen de privacy instelling op, ik heb heel wat schuifjes moeten veranderen die niet naar mijn zin stonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan