• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Scherm instellingen opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDMan

Bekend gezicht
Lid geworden
23 aug 2006
Berichten
135
Waarderingsscore
0
Hallo

Ik heb Windows 10 geinstalleerd. Goed verlopen
Echter het schermpje of app om instellingen wil niet openen als ik er op klik. Het is net of het geblokt wordt als ik er op klik

Wat kan reden hiervan zijn?

Groet
 
het is me hier niet duidelijk wat er bedoeld word ...een afbeelding zegt soms meer dan woorden !
 
Als ik de instellingen wil openen , wil die niet openen. Ik kan dus niet bij de instellingen komen.
 
je bedoeld deze " instellingen " vermeld in het start menu .
Ashampoo_Snap_2015.08.01_10h03m28s_006_.png das dus het nieuwe configuratiescherm ..
probeer dan eens het oude configuratiescherm op te roepen door de Windows toets +X te gebruiken en dan op de vermelding " configuratiescherm " te klikken .
 
Ja klopt het is dat scherm. Erg vreemd dat die ahw geblokt wordt. Met die oude lukt het wel maar dan zit je in het oude menu.
 
ga via het oude configuratiescherm eens naar herstel ..
en klik op de regel van onderen (zie afbeelding )

55bc95a0a3934-Ashampoo_Snap_2015.08.01_11h44m12s_009_.png
 
Bedankt voor je antwoord. Maar dit helpt ook niet. Het scherm flikkert iets op maar start niet door. Dus opent zich niet. Toch wel vreemd. Het lijkt wel of het geblokt wordt

--- Update ---

Misschien heeft het volgende er mee te maken: Als ik beeldscherminstellingen op bureaublad wil openen krijg ik de volgende melding: (kopje ms-settingsdisplay) En dan als tekst: Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of als dit al is geinstalleerd maak een koppeling in het onderdeel standaardprogramma's van het configuratiescherm
 
dan denk ik dat jij je videokaart dient te voorzien van een andere driver ...
 
Dank je Zal mijn best doen om dat te fixen.
 
succes ermee
 
Korrigan

Bedankt voor je link. He tis wel de oplossing. Hij opent nu wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan