• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Apps downloaden niet ... in behandeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDMan

Bekend gezicht
Lid geworden
23 aug 2006
Berichten
135
Waarderingsscore
0
Na de installatie van Windows 10 kon ik een paar aps binnenhalen. Maar nu lukt het niet meer . Er staat in behandeling.
Wie helpt me?

Groet
 
om apps te installeren of op te halen dient men het Microsoft account te gebruiken ...ik werk echter met het lokaal account.
 
Ik heb dat als volgende opgelost: binnen de store wilde ik een app downloaden maar kreeg de melding dat ik een microsoft account moest hebben , toen op die button geklikt en mijn hotmail account ingevoerd en de app kunnen downloaden.
Maar toen was mijn gebruikers account dus mijn hotmail account en niet mijn lokaal account en dat wil dus niet.
Vervolgens bij de instellingen terug gezet naar lokaal account en daar log ik nu dus gewoon mee in , mijn hotmail account is wel gekoppeld aan mijn lokaal account en zo kan ik dus gewoon apps uit de store blijven halen met via mijn lokaal account.
 
Ingewikkeld toch. Ik heb een outlook.com adres bij Microsoft en toch blijft die steeds in behandeling.
 
Het kan zijn dat de store overbelast is. In het begin met windows 8 deed zelfde probleem zich voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan