• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Win ISO branden in Win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
hallo
ik probeer de ISO van win 10 te branden op DVD,met imgburn maar wil niet beginnen met branden.
en de win 10 program zegt dat de schijf te snel of te langzaam is,probeer ander schijf.
ik gebruik deze schijfjes van philips al jaren op deze pc,met de brander die er in zit.
in aparaat beheer is alles ok.
wat kan dit zijn?
 
Foutje van windows 10, verwijder in apparaatbeheer de dvd brander en start opnieuw op dan werkt je brander weer.
Ik heb het zelfde gehad en het zo verholpen
 
heb ik net gedaan,maar niet geholpen.
imgburn geeft deze fout melding
Retry failed ,power calibration area error
 
En als je binnen apparaat beheer klikt op dvd brander en dan kijkt bij eigenschappen, krijg je wel de melding dat het apparaat correct werkt?
 
ja hoor werkt zegt ie.
maar mooi niet dus.
 
Ik kan je dan helaas niet verder helpen, bij mij was zoals gezegd de oplossing binnen apparaatbeheer de brander installatie ongedaan maken en daarna opnieuw opstarten, toen kon ik weer wel branden met ashampoo burning studio en cdburnerxp
 
CDBURNERXP gebruikt,pikt ie ook niet.
na 1minuut gooit ie de dvd eruit,en fout melding
 
ik heb 2x een dvd gebrand met imgburn ..

de 1st dvd+r was van het merk Platinum plus de 2de dvd+rw was van het merk TDK en van deze 2de heb ik een filmpje gemaakt ..

[video=youtube_share;8kEY_zV6e-U]http://youtu.be/8kEY_zV6e-U[/video]

--- Update ---

jij heb wellicht verkeerde DVD's want hier zijn ze alle 2 bruikbaar .. deze starten dus ook op.
 
maar die philips die ik heb DVD+R,heb ik al jaren ,nooit problemen gehad
ik zie iets vreemds,mijn ISO heet windows.ISO,bij die van EMI zie ik wat anders staan???
hoe kom je aan die ISO Emi??
ik heb hem via dat tooltje ,van kiezen tussen usb of iso
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kunt je iso ook hernoemen ...eerst werd de mijne hetzelfde genoemd als de uwe ...
rechts klik op de iso en kies naam wijzigen ..

--- Update ---

onder tussen heb ik deze eens een 3de keer gebrand op een DVD+R aangekocht in "Kruitvat "
* dit zijn zeer goedkope dvd's en ook met deze lukte het branden van de iso
 
de grootte is wel het zelfde als de jouwe.
wat zou dat voor verschil maken dat hernoemen ,behalve een andere naam?
 
ook ik heb deze iso via het Media creation tool opgehaald ..als test ..

--- Update ---

ik heb deze hernoemt omdat ik meerderen iso's in bewaring heb ..... dit maakt het me gemakkelijker ze te herkennen ..
dit doet niets aan het feit dat jij niet kunt branden !
 
toch vreemd dat ik niet kan branden,maar ok ik heb hem wel op usb stick.
dus doe ik het daar wel mee.
 
welke versie van imgburn heb je in gebruik ..!
versie 2.5.8.0 is de laatste
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat het de brander is ,misschien wat los kabeltje ofzo.
Externe brander op USB doet het wel,tot nu toe hij is bezig.

--- Update ---

zo DVD is gebrand.
Hartlelijk dank allen :)

--- Update ---

de dvd brander die niet wou branden leest wel een dvd die vol staat.
maar brand niet.
is het een op lossing om in apparaat beheer de brander te verwijderen ,en opnieuw op te starten???
of heeft dat er niks mee te maken???

de ISO van win 10 heb ik namelijk met een andere brander (externe) gebrand
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de vraag is hier kon deze eerder wel dvd's branden ?
indien dit eerder wel kon probeer dan eens een cd te branden ... indien dit ook niet gaat dan is de brand optie wellicht beschadigd !
 
eerder kon ie moeiteloos dvd branden
is met installatie van win 10 ,niet meer.

lege cd wil ook niks mee.

dus je denkt dat de brander stuk is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ben er niet zeker van dat het aan de brander ligt .... je kan deze eens via apparaatbeheer verwijderen en opnieuw laten installeren maar ik betwijfel of dit de oplossing is .... denk eerder dat het betrekking heeft tot de upper/lower-filters
 
brander en speler beide verwijderd.



cd brand ie wel ,maar geen dvd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen je de dvd brander verwijderd had in apparaatbeheer, de pc / laptop geheel uit gezet of een herstart gedaan?
Toen ik het probleem had dvd brander in apparaatbeheer verwijderd en toen mijn laptop uitgezet en daarna opnieuw aangezet, daarna functioneerde bij mij alles weer prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan