• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geluid video-opnames speelt niet af in movie maker (Windows 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjw

Junior lid
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
54
Waarderingsscore
0
Ik heb met mijn fotocamera film-opnames gemaakt. Die heb ik geimporteerd in Movie maker. In Windows 8 hoorde ik dan meteen bij het aanklikken van de betreffende scene het geluid. Maar nu met Windows 10 blijft het stil. Ik heb de betreffende opname geopend met Windows Media Player en dan hoor ik wel het geluid. Wat zou er mis kunnen zijn?
 
doe eens rechtsklik op het luidsprekertje en kies afspeelapparaten ...stel eens een andere in als het standaard afspeel apparaat ..
 
Waar zou dat luidsprekertje moeten staan?
 
rechts onder bij klokje op pijltje klikken????
 
Als je rechtsonder kijkt zie je een luidsprekertje staan, klik er eens met rechts op en kies de optie geluidsproblemen oplossen misschien dat het dan wel werkt.
 
Geprobeerd, met als resultaat dat het probleem niet door probleemoplossing kan worden vastgesteld.
Gelukkig heb ik op mijn vaste pc nog Windows 7. Daarmee lukt het wel.
Nu maar hopen dat ik toch nog een oplossing voor mijn laptop vind.

--- Update ---

Allemaal bedankt voor het meedenken. Ik heb de oplossing gevonden dankzij een tip van tonyw. Heb de nieuwste versie van Windows Essentials, met Movie Maker gedownload. Nu werkt alles zo als het moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan