• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Installeren win 10 uitgesteld, toch eerder installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
Hallo,
Ik heb de installatie van win 10 , 3 dagen uit gesteld. Wat moet ik doen als ik hem wel binnen die 3 dagen wil installeren?
Vr.gr.
 
3 dagen dan wel 3 maanden - maakt niks uit.
Tot 29 juli 2016 kan je de upgrade gratis uitvoeren.
 
Ik bedoel als ik hem eerder dan de uitgestelde periode wil installeren, vanavond bijv.
 
Misschien klinkt het heel dom. Vandaag heb ik win 10 gedownload. Ik kreeg een scherm waarin ik de veredere installatie kon uit stellen. Dat heb ik gedaan tot 4 augustus. Ok. Tot zover, maar ik kan nergens iets vinden om hem nu wel te installeren. Het zal wel heel simpel zijn, maar ja.... Lange Pier...doen.... maar hooooeeee!
 
Vanmorgen begon het downloaden van win10. Vanmiddag zag ik bij windowupdate dat het installeren mislukt was. Na opnieuw opstarten tot 2xtoe. Ik heb toen de download geforceert met.. wuauclt.exe /updatenow. De downpoad gingprima. Ik kreeg een schermpje met de tekst...uw windows. 10 staat klaar voor installatie, oid. Wilt u nu installeren of uitstellen. Ik heb op uitstellen geklikt. Nu dacht ik later om toch te installeren. Echter hoe? Normaal herstarten geen resultaat. Bij windowsupdate stond de upgrade gereed met de melding Nu opnieuw opstarten. Dat heb ik gedaan. En nu is de installatie begonnen. Een of ander schermpje om aan te geven of ik wat wil behouden heb ik niet gehad.. De installatie is nu bij 30%. Strak eens kijken of het allemaal goed is gegaan.

--- Update ---

Hij staat erop. Morgen maar eens gaan zoeken waar het een en ander is te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan