• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan de systeemtaal niet veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

121028

Gevestigd lid
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
355
Waarderingsscore
0
Hey!
Ik heb vandaag Windows 10 genstalleerd, en ik wil graag Cortana proberen. Ik heb daarvoor mijn regio en taal veranderd naar Verenigde Staten (Engels), en vervolgens opnieuw opgestart. Maar als ik me weer aanmeld staan nog veel dingen in het Nederlands, zoals het startmenu. Apps als Bing News staan wel in het Engels, en er staat ook geen Nederlands nieuws tussen. Ik krijg mijn hele computer niet in het Engels, en vanzelfsprekend kan ik daardoor Cortana ook niet gebruiken. Weet iemand hier raad mee?

Stefan
 
Ik krijg mijn hele computer niet in het Engels, en vanzelfsprekend kan ik daardoor Cortana ook niet gebruiken. Weet iemand hier raad mee?

Naar mijn weten is Cortana een applicatie voor Windows phone
 
Windows 10 heeft Cortana ''build in'' :)
 
Cortana is zeer zeker wel onderdeel van Windows 10 RTM.
In ieder geval is daar een microfoon voor benodigd en een Engelstalige Windows 10.

En verder zal je dan de taal Engels goed moeten kunnen uitspreken, zodat Cortana met jou kan converseren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan