• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma verwijderen uit windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
Hallo,

Ik heb nu win 10 staan. Er is een programma Netspeed monitor dat niet werkt onder 10. Ik wil dit verwijderen , echter lukt dit niet. Het uninstal programma werkt niet in win 10. Hoe krijg ik dergelijke onderdelen verwijderd.
 
windows toets +X > configuratiescherm > programma's en onderdelen
 
Lukt niet. Krijg dezelfde melding.
55be80f2e383c-netspeed.jpg
 
van te voren bij de upgrade krijg je een overzicht te zien of er geen progamma's zijn die problemen kunnen geven, je had geen melding gekregen?
Op eigen risico ,je kan revo uninstaller proberen
 
Ik heb die lijst niet gehad en ook geen melding bij de compatabiliteitstest.
Ik zal morgen eens kijken of revo kan installeren.
Anders rechtstreeks in het register.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De uninstalller (msi) word gebruikt om de software te verwijderen.
Waarschijnlijk staat hier een regel in, waar gecontroleert wordt welk os je hebt en of hij daarop mag draaien.
De uninstall file is wel aan te passen met het programma orca of zo, maar zonder ervaring zou ik daar van afblijven.
 
Met revo kreeg ik dezelfde melding.
Ik ben inmiddels weer terug op 7.
 
Kon je niet de uninstaller zoeken en deze in compatibiliteit van windows 7 starten?
 
En kun je nu in windows 7 wel netspeed verwijderen? of gaat dat ook niet.
 
En kun je nu in windows 7 wel netspeed verwijderen? of gaat dat ook niet.

Heb ik niet geprobeert, het draait nu weer normaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons
Terug
Bovenaan