• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

thuisgroep windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

benniebobo

Bekend gezicht
Lid geworden
2 sep 2008
Berichten
180
Waarderingsscore
0
Hoi
Heb Windows 10 geinstaleerd op mijn verschillende computers
Wil een thuisgroep maken maar weet het wachtwoord niet meer
Is ook nergens niet terug te vinden
Alles al geprobeerd
Wie helpt mij
benniebobo
 
Waar weet je het wachtwoord niet van? Van de thuisgroep of van de computer? Als het van de thuisgroep is, zou ik gewoon een nieuwe thuisgroep aanmaken.
 
klik op start > instellingen > netwerk +internet >thuisgroep
er verschijnt nu een ander scherm klik verder op de vermelding " het w8woord voor thuisgroep weergeven en afdrukken ..

zie ook de afbeeldingen ..
Ashampoo_Snap_2015.08.03_12h13m10s_009_.png Ashampoo_Snap_2015.08.03_12h11m59s_007_.png
 
Waar weet je het wachtwoord niet van? Van de thuisgroep of van de computer? Als het van de thuisgroep is, zou ik gewoon een nieuwe thuisgroep aanmaken.

Waarom een nieuwe thuisgroep aanmaken, en niet gewoonweg een nieuw wachtwoord laten aanmaken?
 
Waarom een nieuwe thuisgroep aanmaken, en niet gewoonweg een nieuw wachtwoord laten aanmaken?

Dat is ook een optie. Ben niet zo thuis in de thuisgroepen. Meer in de domeinen.
 
Of in een Windows 7 of Windows 8 de netwerkinstellingen openen en dan op Thuisgroep klikken.
Dan moet op je die wijze het bestaande wachtwoord kunnen terugvinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan